Hallo, Ik heb nog maar 1 maand de pil genomen, en ze werkte dus nog niet goed en heb ondertussen seks gehad waarbij men vriend zich terugtrok. Ik had last van misselijkheid, altijd honger, grotere en gespannen borsten dus ik dacht dat het ofwel van de pil was ofwel dat ik zwanger was. Toen ik tijdens de stopweek na 4 dagen eindelijk mijn regels kreeg, had ik hevige pijn in men buik en is er 2 x zo bloedklonters met vliesen meegekomen, wil dit zeggen dat ik zwanger was en een miskraam heb gehad? Thx groetjes, eli
Zodra je met de pil stopt ( of er aan begint) is je menstruatie totaal anders dan met ( zonder) pil. Dus het is echt moeilijk te zeggen. Hoelang is het geleden dat je je laatste pil hebt genomen? Misschien kan je nog testen. Bij mij blijft het HCG heel lang in mijn bloed. Dus misschien kan je nog iets aan een test zien.
hoi je kunt er inderdaad niets over zeggen het zou kunnen.. maar alleen zeker weten doe je het als je een positest hebt gehad.. elke ongi en elke mnd kan weer verschillend zijn