wanneer kan ik meer weten?

Discussie in 'Miskraam' gestart door henriet, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    op 14juli begon ik met vloeien,22juli ben ik het vruchtje verloren.dat ik begon met vloeien is nu dus al 33dagen geleden.ik heb gisteren een test gedaan want we zijn wel weer "bezig"deze was negatief dus ik heb geen hormonen in mijn lichaam,maar waarom wordt ik dan niet ongesteld?moet ik wel uitgaan van dag 1 dat ik begon met vloeien of vanaf dag 1 dat het vruchtje eruit is?

2. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    de verloskudige zegt dat je uitmoet gaan dat je menstruatie tussen de 6 en 8 weken uitkan blijven.....dus dit kan voor jou ook opgaan.
    naar mijn eertse miskraam zat er 6 weken tussen voor het weer doorbrak.

sterkte er mee.

3. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    en ben je dan uitgegaan vanaf dag 1van het vloeien?want bij mij zit tussen het begin van het vloeien en het verliezen van de vrucht nog een week.

4. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    nee je gaat uit van de dag dat je je vrucht verloren hebt.

gr....

5. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    volgens mij ga je uit van de dag dat je begint met vloeien.
    Dat is mij verteld.
    precies 6 weken daarna werd ik weer ongesteld

6. simalex

simalex Bekend lid

goed dat je dit topic opgestart heb. Want ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. Wij willen ook graag weer vlug zwanger worden (en blijven). Bij mij is het nu 3 weken geleden dat ik het vruchtje verloren heb. We gaan vrijdag op vakantie en we hebebn in de stad maar ff testen gehaald. Als ik 4 weken na de MK reken zou ik volgende week weer ongesteld moeten worden... mmm, nog maar ff afwachten dus. Maar wat ik gehoord heb kun je 2 - 8 weken na je MK weer ongesteld zijn. Dus eeen erg ruime periode.

Groetjes Simone

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Bij mij duurde het ook 7 weken, maar dat was wel na een curretage, dus ik heb geteld vanaf die bewuste dag, dat het vruchtje eruit gehaald is zullen we maar zeggen....

8. balloo

balloo Lid

11 mei 2006
    81
    0
    0
    Drenthe
    Bij mij duurde het 9 week voordat ik weer ongi werd. Was er moedeloos van. Dit was bij een spontane miskraam van 7 week. Bij mij zat er ook een week tussen het beginnen met bloeden en het verliezen van het vruchtje.

9. Banjer

Banjer Lid

25 jun 2006
    87
    0
    0
    Enschede
    ik werd ongesteld preces 4 weken na het verlies van de vrucht.
    (vloeien begon 2 dagen daarvoor)

Deel Deze Pagina