heej mensen ik heb op 10 december miskraam gehad..dit heb ik al in een vorige bericht van mij geschreven maar toch heb ik nog een paar vraagjes. de dokter zei tegen mij dat ik mijn menstruatie tussen 4 en 6 weken moet krijgen. zelf heb ik altijd een 28 dagen cyclus gehad altijd op tijd. en nu vandaag zit ik precies op 28 dagen van 10 december gerekend. nu wil ik vragen zijn hier vrouwen die ook altijd zijn menstruatie op tijd gekregen, en hoe is het gegaan toen je een miskraam heb gehad kreeg je hem toen ook gewoon weer optijd? want nu weet ik ni of ik nu deze week kan testen als ik mijn menstruatie niet krijg. en ik ben afgelopen woensdag naar het ziekenhuis geweest en toen was mijn hcg gewoon op 0 ze hadden bloed geprikt. kan ik nu als nog bevrucht zijn dan dat het misschien te vroeg was om hcg in mijn bloed te zien? ik weet ff helemaal niet meer hoe het zit bij mij. ALS IK DEZE WEEK MIJN MENSTRUATIE NIET KRIJG KAN IK DAN POSITIEF TESTEN OF IS HET BETER OM LANGER TE W8EN..? geef me a.u.b. advies ik weet neit meer wa ik moet doen.. liefs rani
en nog iets. ik heb vrijdag hele dikke witte afscheidng verloren normaal had ik da ook wel maar niet zo dik al vrijdag het leek wel dikke slijm brokken als je verkouden ben maar dan wit sorry dat ik het sjow schrijf maar weet enti hoe ik het anders uit kan leggen. wat is dit? is dit dat mijn eisprong is geweest of komt of ik dit dat mijn menstruatie er aan komt of omdat ik zwanger ben want toen ik zwanger was was mijn afscheiding ook wel dikker dan normaal maar nu is het heel wat erger wat is dit ? heeft iemand dit gehad? liefs rani
Hey Rani...ik denk dat je toch je eerste ongi moet afwachten eer je je cyclus weer kunt oppakken, je lichaam is bezig zich te herstellen...wat de afscheiding is, tsja...misschien zit je nu rond je eisprong? Wacht even op je lichaam...succes
ha meissie eerst heel veel sterkte nog ik had op 20 okt een mk. voor die tijd had ik altijd een cyclus van 28 dagen en ze zeggen dat je de eerste dag van dat je bloed verliest weer moet tellen. en dat heb ik gedaan en idd ik werd ongeveer weer hetzlefde ongie nu zit ik op cyclus van 27 dagen maar voel sinsdien heel erg de eisprong en de dag van ongie buik en rugpijn maar kwa afscheiding zou het kunnen zijn dat je je eisprong hebt gehad maar mijn afscheiding was niet te gelijk wan tik doe aan ovu testen maar iedere vrouw verliest wel een slijm dus dat durf ik niet te zeggen maar hoop voor je dat snel ongie bent of posi test en ik had na 2 weken getest na mk om te kijken of hcg uit bloed was en dat was en als je daarna geklust hebt dan ben je zwanger . dus als jij dalijk posi test denk ik dat je zwanger bent omdat je hcg alweer op nul stond. dikkex
ik zou inderdaad nog wachten met testen, heel veel vrouwen worden pas na hun 'normale' cyclus ongi. Bij mij duurde het ipv 28 dagen maar 25 dagen dus ik had mazzel om zo snel weer ongi te worden maar bij de meesten duurt het langer. Ik zou nog even geduld hebben meid! Sterkte
ja moet je vanaf de dag rekenen dat je bloed verlies heb of het vruchtje bent verloren van ik begon te bloeden op 7 dec en 10 dec ben ik het vruchtje verloren? dus vanf wanneer moet ik rkeken dan want als het 7 dec was ben ik nu 3 dagen over tijd?
hmm oke en de afscheidng dan had je die niet heel erg dik toen je je menstruatie weer kreeg of eisprong?
ja ik denk dat je da dag moet tellen dat je je vruchtje kwijt bent want ik had op 6 okt al een keer heel maar ook heel klein beetje bloedverloren en 20 okt meer bloed en vruchtzakje maar kijk ff af als je vanaf de 10de telt en anders zou ik nog ff wachten en na 1 week test wagen als die mogelijkheid erin zit om zwanger te kunnen zijn en anders na 6 weken ff de ha bellen want bij sommige wekken ze de ongie dan op succes.
ja maar mijn miskraam is heel raar gelopen ik begon bloed te verliezen en ben toen op 9 dec naar ziekhuis geweest en toen zagen ze al geen vruchtzakje duss ze d8 dachten neit aan miskraam want ik was nog niks verloren. en de maandag ben ik wel het vruchtje verloren ik heb geen pijn niks niet gehad heb een week lang gevloeit duss en meeste vrouwe hebben hevige pijn en verliezen veel bloed op dat moment ik heb van begin vrijdag 7 dec dus gewoon menstruatie bloed verloren duss hoe moet ik da doen toch 10 of 7 dec?
ja maar bij is het heel raar gelopen ik begon te vloeien op vrijdag 7 dec en 9 dec ben ik na ziekhuis gegaan en zagen ze geen vruchtzakje ze d8en helemaal neit aan een miskraam want ik was het vruchtje toen nog niet verloren maar ja dus de maandag heb ik het wel verloren.. ik heb een week lang gebloeit net als mijn menstruatie van vrijdag tot vrijdag en heb ook geen pijn gehad niks neit meeste vrouwen krijgen echte krampen ik heb totaal geen pijn gehad net of ik mijn menstruatie had meer niet... dus hoe moet ik het doen van 10 of 7 dec?
ja ieder lichaam is anders ik had op 6 okt nergens last van zag t in slipje 14 okt slechte echo gehad en vrijdag avond en zaterdagochtend wat steekjes maar bijna niks en smiddags bloed geplast zeg maar en met afvegen kwamen er 2 dingen mee af vruchtzakje en vliesje maar ik heb vanaf die dag geteld dus ik zou anders kijken op de dag dat je je vruchtje verloren hebt maar las net ergens en ide werd pas na 8 wweken weer ongie dus ff afwachten meid en dat ze zeggen je moet fel rood bloed verliezen en buikpijn hebben da tik ook allemaal niet waar vind ik maar ja mijn mening succes
oke ik reken wel vanaf de dag dat ik het vruchtje ben verloren dus moet ik vandaag volgens mijn normale cyclus mijn menstruatie krijge als ik het nu vrijdag nog neit heb dan ga ik een test doen en dan weet ik meer... het wordt voor mij nu gewoon afw8en alvast bedankt
ja zo zou ik het doen. en al s de test negatief is dan zou ik tot 8 weken wachten en anders de ha bellen. spannend he ik zit dan in andere fase nu want moet over 2 dagen testen maar doe het donderdag pas want heb net getest en is negatief ik zit ook voor mijn nod maar ja ben deze maand zo benieuwd x
ja we zitten nu allemaal te w8en pfff echt erg.. ik hoop zowel voor jou als voor dat het deze week een kindje in ons mag zitten veel succes laat me weten
heeej mensen ik wou ff vertellen dat ik vandaag ongi ben geworden en dat we nu maar weer verder gaan naar de volgende ronde liefs rani hoe is ie verder met jullie?
hoi Rani. Ik heb 4 januari een miskraam gehad en ik heb ook echt geen idee hoe het nu zit... vorige week had ik allemaal last van mijn buik en onderrug en indd ook van die dikke witte afscheiding (sorry voor de details) was dit mijn eisprong? maar normaal gesproken voelde ik dat altijd heel duidelijk. Ik ben erg benieuwd allemaal want ik heb ook geen idee. liefs Inger