Help, weer voeding probleem

Discussion in 'Baby en dreumes' started by , Oct 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

Aug 26, 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    hoi bloem, je moet je niet zo druk maken is helemaal niet nodig, doe gewoon wat je gevoel zegt en kijk wat de kleine wil, je kunt ze echt niet zo snel vetmesten hoor, slecht van kv dat ze dat zo zegt. ieder kind is anders en je kunt niet zo met tijden bezig zijn jij hebt zelf misschien ook ooit op een ander tijdstip honger. geniet van je kleine en relax. groetjes noukie

2. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    dat kreeg die van mij ook rond die leeftijd hoor hij had het gewoon nodig

en ik zou na de voeding even kijken hoe lang ze op kan blijven bekijk wat haar ritme is
    mijn zoontje hield het ook nooit lang vol na de fles hij kreeg een fles schone luier knuffelen en even in de box en als hij moe was dan ging hij jengelen of wrijven in de ogen en dan ging hij naar bed en ging slapen
    nu is hij 4 maand oud en houdt het nog steeds niet langer dan een uur vol

volg jouw kindje kijk wat ze nodig heeft en fijn vindt

3. Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! Dat helpt me wel om de dag door te komen!

Na de fles vallen haar oogjes altijd dicht en dan breng ik haar naar bedje, maar als ik de trap oploop en haar in bedje leg gaan haar oogjes meestal weer open. En dan kijkt ze weer zo fit. Ik leg haar evengoed in bed en zet haar mobieltje even aan en geef haar een kusje. Meestal blijft ze dan wel wakker, van een half uur tot 1,5 uur en dan zwaait ze met haar armen (soms best druk) en sabbelt op haar vuistje en kreunt wat. Maar huilen doet ze dan niet.
    En als ze wel huilt dan pak ik haar meestal op. Eerst ga ik kijken en als ze na 10 min. nog huilt pak ik haar op.

De rest van de week ging het nl. zo goed. Tenminste woensdag en donderdag waren super dagen! Jammer dat het vandaag weer minder is. Ik weet dat ik misschien nog niet mag klagen.

Na deze fles van half 5/ 5 uur is ze ook meestal wakker, is jullie kindje dat ook? Wakkere uurtjes zeiden ze op het bureau...wanneer gaan die over? ;)

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik had met Lianna ongeveer hetzelfde. Alleen wij hebben toen de voeding van 23.00 uur er tussen uit gelaten. Ze sliep nl van 19.00 uur tot ong. 3.00 a 4.00 uur 's nachts. Als we haar wakker maakten om 23.00 uur werd ze toch wakker om dezelfde tijd. Nu sinds 2 weken maken we haar weer om 23.00 uur wakker en slaapt ze door tot 7.00 uur. Dus nu doet ze het wel goed.

Lianna was met 6 weken ong. 1100 gram zwaarder dan haar geboortegewicht.

5. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    hahaha....die gaan niet over hoor! Er komen er juist steeds meer. Nadine heeft vandaag nog maar 2 uurtjes geslapen.
    Morgen kan het zo maar weer zo zijn dat ze de halve dag slaapt.
    Ze slaapt s'avonds wel om een uur of 19.00 tot de volgende ochtend 8 uur ongeveer....dat is dan ook wel weer lekker. Ik maak haar nog wel wakker om een uur of 11 voor de laatste fles.

6. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    ons zoontje was eerder altijd wakker na de 4e fles (toen hij er 5 had) en moest dan beetje vermaakt worden.....toen bleek dat hij gewoon moe was en we gingen over op 4 flessen en toen ging het goed
    maar nu met 4 flessen heeft hij de fles om 17.00 en is vaak na die fles ook wakker tot de 4e en laatste fles van 19.30
    maar hij vermaakt zich nu wel als wij bv aan het eten zijn oid en heel soms wordt hij toch moe en gaat hij wel even naar bed
    ik kijk gewoon hoe hij het wil dan kan het niet mis gaan

7. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    oops dubbel gepost

8. novanne

novanne Niet meer actief

Hoi,

Na de fles van 15.00 uur gaat Sara meestal zo rond 16.00 uur naar bed en slaapt ze ook nog maar maximaal een uurtje (soms zelfs maar een half uurtje). Dan is ze weer helemaal wakker. In bedje laten liggen heeft dan geen zin, want dan is het huilen/jengelen. Vaak ga ik dan met haar wandelen, booschapje doen, in de wipstoel etc. Om 18.30 (om de dag) in bad en dan om 19.00 uur de fles. Daarna is ze erg moe en slaapt ze al snel als een roosje.
    Volgens mij is het "late middag slaapje' ook het slaapje wat de meeste kindjes uiteindelijk al eerste laten vallen.

Share This Page