hoi dames gewoon even benieuwd naar jullie mening. geef je een kindje van vijf een boksbal en handschoenen cadeau? zou het juist agressie voeden? of fijn voor een kindje om zich uit te leven, met duidelijke instructies?
Dat hangt van je kindje af denk ik. Bij mijn jongste zou het agressie in de hand werken, bij mijn oudste weer totaal niet. Daar zit geen spatje agressie in, daar zou ik het dus wel aan durven geven, aan de jongste liever niet.
Ik denk dat boksen zonder techniek nog wel eens hele vervelende blessures zou kunnen veroorzaken. Verder heb ik er geen problemen ermee, maar misschien kun je een proefles (kick) boxen of tuimelbudo overwegen als je kind daarin geinteresseerd is
Tja lastig, hier had dochterlief het er vandaag ook over. Voor als ze boos was....... ik weet ook niet zo goed wat daar van te denken.
Nee sorry, bij mij komt dit soort 'speelgoed' niet binnen. Als je hem wilt leren boksen, doe hem dan op een sportschool hiervoor. Leren ze ook heel goed de regels van het spel. (Daarnaast hou ik ook niet van pistolen, geweren, zwaarden en vecht-televisie-series)