help ..... weet even niet wat te doen buurvrouw heeft kanker

Discussie in 'De lounge' gestart door Crazycat, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    precies de dingen die ik bedoel...
    het is lastig maar wat doe je dan? kind van 11 ... op straat laten staan.. weg uit zijn omgeving school en zijn kat die hier beneden verblijft? ...

ik vind zo zielig.. het zal wat zwaarder worden maar hij is 11 doet veel dingen zelfstandig

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou het doen...

En wel samen een backup plan bedenken met je buurvrouw voor als je bevalling tich niet zo gaat zoals wezen moet of als jullie het niet aankunnen...

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou het doen, hij is al 11, dus behoorlijk zelfstandig. Het is niet meer iemand die je de hele tijd bezig moet houden. Ging het om een jonger kind, dan had ik daar wel langer over nagedacht.

Maar ik zit wel even met het volgende, want wat zou er gebeuren met hem als het wel fout gaat met zijn moeder. Is er dan iemand waar hij naar toe kan/gaat? Anders is het nu misschien ook een optie om diegene in te schakelen zolang dat nodig is. Weet niet of ze nog familie heeft.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou het ook doen. Dat jullie een kleine krijgen is misschien iets lastiger maar je kunt hem wel een stabiele situatie bieden in principe. En misschien heeft hij ook wat afleiding door de kleine ..

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je je keus al hebt gemaakt;).

Maar ik zou het doen, als je man erachter staat helemaal.

6. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    ik hen niet de andere reacties gelezen maar ik zeg doen. als je man erachter staat kom je de periode rondom de bevalling wel door.

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Tja dat is moeilijk, ik zou eerst eens goed overleggen met zijn moeder, voor hetzelfde geldt wil ze gewoon echt haar zoontje bij die collega onderbrengen en dan ben je voor niks aan het piekeren.
    Als ze hem toch bij jou wil onderbrengen en voor je gevoel moet je dat doet en kan je het aan dan zou ik dat als ik jou was ook gewoon doen.

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tjee moeilijk.
    Veel positieve reacties hier.
    Bij mij speelt door mijn hoofd: zo'n kraamtijd is zo heel bijzonder. Zou je je er prettig bij voelen om dan een jongetje in huis te nemen? Dat is toch wat minder intiem dan met je eigen gezinnetje... Een kraamtijd kun je niet over doen.

9. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    @TS
    Ik zou jouw hulp wel aanbieden, maar ben het eigenlijk wel eens met Rozemarijke. Maar goed, het is altijd fijn voor de moeder om iemand achter de hand te hebben en zijzelf moet dan maar beslissen welke plek zij beter vindt voor haar kind.

Deel Deze Pagina