hallo, Ik heb ff een vraagje; ik ben 8 dagen overtijd. Heb een paar dagen geleden last gehad van waterig vocht,niet echt dikke slijm ofzo maar echt vloeibaar. Hag op de 28ste getest maar kwam negatief,daarna had ik besloten om te wachten tot morgen,maar Net ging ik naar de wc en was weer me onderbroek voor een groot gedeelte nat(geen urine voor de duidelijkheid) en wit slijm met een klein beetje bruin oud bloed denk ik. ben ik nu gewoon ongesteld of kan t zijn dat dit de innestelingsbloed is? en hoe lang duurt innestelingbloeding? ik wacht wel even af, want normaal gesproken zou het nu gelijk moeten vloeien na oud bloed. groetjes
Ik had inderdaad meer last van vochtige afscheding toen ik net zwanger was, dus het zou kunnen. Spannend! Morgen nog eens testen met ochtendurine en kijken wat de test dan aangeeft@
Ja dat ga ik denk ik ook maar doen. normaal gesproken word ik optijd ongesteld of 3 dagen erna ofzo toen ik de pil nog gebruikte..net 2 maanden gestopt.. begon eigenlijk stiekem al te hopen 8 dagen is toch best lang..
Je bent net gestopt met anticonceptie zie ik. Wellicht moet je lichaam er nog aan wennen dat ie het weer zelf moet regelen en duurt het nu wat langer voor je ongi word. Even afwachten helaas nog, hopelijk is het raak.
oo toevallig keek ik hier ff,had deze topic laatst niet terug gevonden,maar nu weet ik hoe dat moet.. Was zondag gewoon ongesteld geworden precies de dag dat we 1 jaar getrouwd waren.. agjaaa hopen voor deze maand