Hey marjo, heb t je al gezegd maar duim voor je meid! nog een paar uurtjes en dan mag je testen! ga lekker ontspannen dingen doen morgenochtend als je vrij bent ga je even de stad in of zo wat leuks doen! We horen van je.... liefs
Ciao Marjo, ik heb heel veel aan je gedacht vanochtend.... en hoe is het? IK HOOP DAT DE TEST POSITIEF IS! veel liefs Luisa PS.: met mij niet zo best: ongi geworden vanochtend dag 13 na 1ste IUI. Ik voel me heel verdritig....nu moet ik to januari wachten.....
Me bloedtest zit erop! Mag om 14.00u bellen voor de uitslag. Ben bloednerveus! Vanmorgen een paar kleine stolseltjes en daarna niks meer. Nog steeds niet ongi. (Gelukkig!) Nog ff in de zenuwen en dan.... Groetjes Marjo
Weet het meiden! De uitslag was NEGATIEF! Dus GAME OVER! Kan alleen maar huilen; voel me zo verdomd leeg! Het doet steeds meer pijn! En me klok tikt zo verdomd snel! WAAROM? En nog steeds geen Groetjes Marjo
Balen muuske.. Het bloedverlies was al niet zo hoopvol. Mag je nog een keer? (gezien de leeftijd?) Knuffel natas
Hey meid! Wat een rotbericht zeg! Ik vind het echt zo erg voor je! We doen het samen want hier zijn de wel gekomen...:s Dikke knuffel!
ohhhhhhh meid wat erg voor je. Ik voel heel erg met je mee hoor, ik moet nog tot dinsdag wachten voor de uitslag. Balen dat het zo lang duurt! Ik weet nu niet wat beter is na je berichtje; wachten of de zekerheid....sorry, maar weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik het heel rot voor je vind en ik zal duimen voor je, voor de volgende goede ronde! Meid kop op! Liefs, pluiz
OH Muuske, Wat een rotnieuws.. Laat het even op je inwerken en je mag boos en verdrietig zijn hoor. Het blijft iedere keer weer een teleurstelling. Pas goed op jezelf en neem je rust. Liefs, Elvira
hoi meid jee wat een rot nieuws zeg had nog zo gehoopt dat de test positief zou zijn sterkte meid een dikke digi knuffel voor jou
Ja voel me echt vreselijk meiden! Had het zo gehoopt! Snap alleen niet dat ik nog steeds niet ongi ben en ook geen ongi-klachten heb. Kan de test te vroeg zijn geweest? Zal er nog niet genoeg HCG in me bloed misschien? Ga ff me wonden likken. Doet zoveel pijn! Snik.... Ja ik heb zowieso nog 2 IUI kansen. Morgen egsprek arts. Ze wil verder zaadonderzoek. Zwemmers zijn helaas SUB. Te weinig dus.... Groetjes en jullie allemaal bedankt voor jullie lieve woorden en steun! Ja medien; we komen er wel SAMEN! Doei! Marjo xxx
Ja maar niet constant! Normaal is het bij mij vele erger en wel constant! Heb ook helemaal geen krampen of een ongi-gevoel! Rara.... Me lichaam houdt me dus WEER voor de gek! Groetjes snif snif.... Marjo
Hoi Marjo, Kan ook goed door de hormonen komen hoor, vaak is je cyclus toch een beetje in de war. Sorry dat ik je hoop weghaal, maar in je bloed zou het nu allang te zien moeten zijn. Zelf had ik na de behandelingen steeds een ander soort ongigevoel, er is geen pijl op te trekken. Heb nog zo voor je geduimd, verdomme. Groetjes, Elvira
Hey meid, Wat balen zeg! Sh*t hoor! Wat je waardes betreft: Je bent echt niet zwanger meid! Hoe hard het ook klinkt. Ik zeg het ook echt niet om het je in te wrijven maar twijfel alsjeblieft niet aan de bloedtest, je maakt jezelf anders gek. Bij mijn 2 terugplaatsingen had ik steeds wel hCG maar te weinig voor een doorgaande zwangerschap. De eerste keer was het maar 16 dus zelfs dat kunnen ze eruit halen. Als je niet zwanger bent is het echt gewoon 0. Sorry, Elmo
Ik vind zelf bloed klontertjes ook al genoeg zeggen. Heeft misschien nu gewoon wat langer nodig om door te zetten.