Jeuk aan schaamstreek

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kinderwens2012, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Ik heb sinds ongeveer een week jeuk aan de vagina.
    Met name rond de clitorus en de schaamlippen. Dit toont een beetje rood en brandt soms. Er is geen ergere afscheiding en ook geen geur bij.

Vorige week vroeg de gynaecoloog als ik last van een koortslip had, uit een bloedtest van 3 weken geleden bleek dat ik antistoffen aanmaakte hiertegen. Dit is toch herpes?

Kunnen bovenste 2 met elkaar te maken hebben?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het zou kunnen dat je een herpes hebt gehad bij de vagina, maar dat gaat dan wel gepaard met blaasjes. Bij genitale herpes is dit soms moeilijk/ vast te stellen omdat dit gedaan moet worden door huisarts en je vaak te laat bent daar mee. Mocht het een herpes zijn geweest heb je nu in ieder geval antistoffen aangemaakt die de baby ook heeft. Let er op of je eventueel dit weer krijgt tijdens de bevalling, ivm overdracht op de baby.
    Het is natuurlijk niet zeker dat het herpes is, dus je zou ook even naar de huisarts kunnen gaan om het te laten zien. Ben je bekend met eczeem trouwens? Dat kan het ook zijn namelijk.

groeten evelien

3. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Dan zal ik donderdag de gynaecoloog even vragen.
    Ik heb geen bultjes en ben ook niet bekend met eczeem.

Bedankt

Deel Deze Pagina