Hallo allemaal, Hier weer ff zeuren van mij Hans blijft maar gillen en krijsen, al 6 maanden lang... Niet heel de dag door, maar verschillende momenten over de dag. Ongeveer 45 min durende. Eerst was het veel langer echt ook uren, dat is gelukkig wel over. Hij heeft een ph-metrie gehad waaruit bleek dat hij verborgen reflux had en heeft er zantac voor, lactulose krijgt hij omdat hij moeilijk poept. Toen die dat kreeg ging het een weekje hardstikke goed maar opnieuw ging het steeds slechter en hebben ze hem voor de 2e keer een week opgenomen in het ziekenhuis. Dat is vandaag 2 weken geleden en een week geleden dat hij mee naar huis mocht. Hij heeft daar ook flink laten horen hoe hij kan gillen, maar wel iets minder als thuis. Ze hebben toen een buikecho gemaakt, daar kwam niet echt wat uit en een slikfoto waaruit bleek dat zijn maaginhoud langzaam doorloopt. Dus daarvoor motilium gekregen. Nu hadden we van het weekend een heerlijk kereltje!! Echt zoals het hoort. half uurtje voor zijn fles wakker en ongeveer een half uur na zijn fles lekker naar bed. In dat uurtje lekker ff kroelen, spelen in de box en soms met zijn zus van 2 jaar. Echt kortom genieten! Maaaaaar.... maandag begon hij alweer met halve flessen en weer een paar keer flink gekrijst en nu vannacht ook de hele nacht bezig geweest, ik heb geslapen van 545 tot 730 mijn man was er eerder uit gegaan en had mij effe lekker laten liggen. En de rest van vandaag is het al feest, steeds weer gillen en krijsen. Voor hem heel vervelend maar zelf zit ik er helemaal doorheen! wat we al geprobeerd hebben, och zoveel al! *inbakeren*h.a. melk*andere flessen*bij oma paar daagjes (maakt ook niks uit)*ostheopaat*fisio*manueeltherapeut enz enz enz Nu net de huisarts maar weer gebeld, want ik kan gewoon niet meer ben net een robot die op automatische piloot draait. Mag zo om half 3 ff langskomen, ben benieuwd. sorry hor weer voor mijn gezeur, maar na 6 maanden pffff
ik kan niet anders dan je heel veel sterkte wensen, je hebt alles, echt werkelijk alles al geprobeerd en gedaan, de huisarts moet je echt met spoed naar een KA doorsturen, omdat je ventje niet meer kan maar jij ook niet, dit kan zo niet langer hoor, sta op je strepen en heel veel sterkte!
ik ken het helemaal. Heel veel succes strakjes bij de huisarts. Waarom heb je trouwens niet gelijk contact opgenomen met de ka? Dit omdat hij natuurlijk al in het ziekenhuis heeft gelegen. En wat kwam er uit de fysio/manueel? En heeft hij misschien geen liesbreukje? Hoop vragen maar heb precies hetzelfde meegemaakt en ook dezelfde onderzoeken met mijn mannetje.
Heb je trouwens ook al nutriton door zijn flesvoeding gedaan, ik deed 2 schepjes. Dan valt het zwaarder dus komt het ook niet zo gauw omhoog. En wat voor een fles gebruik je? hahaha hoop vragen, maar wil meedenken in een oplossing.
Ik kan me voorstellen dat je even wilt zeuren! Is geen zeuren, maar je zit er gewoon doorheen en dat is goed te begrijpen. Ik zie het niet in je stukje staan, maar heb je al gedacht aan een allergie? Ik vind het zo vreemd dat het steeds even goed gaat, en dan na een paar dagen begint het circus weer! In ieder geval veel sterkte ermee, en maak dit ook goed duidelijk bij je ha!
Hoi, Wij hebben precies hetzelfde gehad met ons dochtertje tot de vierde maand. Ze is ook opgenomen geweest daarvoor...heeft ook reflux medicijnen gehad maar die hielpen niet. In het ziekenhuis was ze veel rustiger en na een tijdje (3 opnames verder van in totaal 2 weken) mocht ze naar huis en ging het goed! Gelukkig! Was een soort van doorbraak het ziekenhuis..we weten alleen nog steeds niet wat het was...niets medisch volgens de onderzoeken maar ze hebben natuurlijk ook niet ALLES onderzocht.... Zou ook meteen contact opnemen met KA omdat hij al in zh gelegen heeft. HA weet denk ik echt geen oplossing hiervoor.... Hoop dat er snel een oplossing komt meid want ik weet hoe zwaar het is! STERKTE!! Groetjes Claudia
Toen mijn zoontje weer thuis was na die 6 weken ziekenhuis begon het huilen ook weer. Dus ik weer in paniek gelijk het ziekenhuis gebeld. Het was ook meer angst van mezelf, van ooo daar gaat hij weer. Dan krijg je weer al die terugblikken van toen. Maar dat moest ik even doorzetten. Ik was namelijk zelf ook ziek.
Is er al iemand bij jullie thuis geweest? Een ziekenhuisopname betekent namelijk ook een doorbreking van het patroon waardoor kinderen vaak ook opknappen. Maar als er dan niets is veranderd thuis, kan het weer zoals vanouds worden (zoals bij jullie ook het geval is na een ziekenhuisopname; het gaat even goed en daarna is het toch weer mis). Ik denk niet dat dit DE oplossing is en ik denk ook echt niet dat het jullie schuld is, maar wellicht draagt het wel bij. Ik kan me zo ontzettend goed voorstellen dat je met je handen in het haar zit en het allemaal echt niet meer weet, maar ik geloof er ook absoluut in dat dat ook effect heeft op een kind. Een kettingreactie zeg maar. Is er inderdaad al eens naar een allergie gekeken? Hebben jullie bijvoorbeeld al eens koemelk geƫlimineerd?
Zo beetje laat maar ik ben er, Was nogal weer een onstuimig avondje. Ik zal eerst ff vertellen van vanmiddag, waarom huisarts? daar valt beter mee te praten dan de kinderarts die we hebben. +dat die 2 dagen in de week in een ander ziekenhuis werkt (en een daarvan is dus dinsdag want ik had daar al heen gebeld helaas) De ha vertelde dat motilium wel zijn werk doet, alleen krijgen ze daar een terug val van, en dat zou dan vandaag en gisteren en ???. Dat is ff afwachten. Ik heb naproxen gekregen voor mijn verschrikkelijke hoofdpijn van zijn gehuil, en zulke zere oren. @shaylen, ik ben onderbehandeling al 6 maanden van een ka, en die was er dus vandaag ook weer niet. @kletskous, de manueel en fisio-> voorkeurshouding en kiss syndroom, dat zijn nek nog al vast zat en dat is eigenlijk helemaal over hij draait nu alle kanten op sinds 2 maanden. liesbreukje weet ik niet, hoe kun je dat merken??? zal het in iedergeval volgende week op controle bij de ka voorleggen! Nutriton hebben we geprobeerd maar dan heeft hij 14 volle poepluiers in de vorm van purrschuim, ook al deden we maar 1 schepje door iedere fles. Want met meer schepjes krijgt hij de fles niet leeg. We gebruiken nu de difrax s fles, die gaat als beste, hebben avent, drbrown fles en bibi fles geprobeerd. De logopediste heeft ook naar hem gekeken tijdens drinken in het ziekenhuis, maar kon niets bijzonder aan het zuigen van hem vinden. @gentle, hij heeft intensief hypoallergene melk gekregen, en een week of 3 a 4 gebruikt, maar ook daarbij veranderde niks, dus toen op advies van ka weer terug naar comfort @merijn, er is iemand bij ons thuis geweest van uit de huilbabypoli vandaan, die heeft geobserveerd en gefilmt, maar dat deden we allemaal keurig kwa benaderen, troosten (een poging daar toe) badderen, hem uitleggen wat er gaat gebeuren bv, truitje uit, broekje uit , haartjes wassen enz.enz. en koemelk geelimineerd?? wat is dat? Zo ik heb iedereen geprobeerd antwoord te geven, dank je nog maals voor jullie meedenken! Want idd, ik zit er dubbel en dwars doorheen! Ik zou zo een week kunnen slapen!! Ook vriendinnen zeggen wel eens van joh dan breng je m toch een daagje, maar ja die werken nog al dus ja dat schiet ook niet op en bij mijn moeder kan hij wel eens ff een middagje, maar bij mijn schoonmoeder hoef ik ook niet aan te kloppen want die wil geen krijsert! In de momenten dat hij wel slaapt of zoet is probeer ik leuke dingen te doen met diana lekker verven of kleuren of iets. En met hem ook lekker spelen en wandelen. Nou ik ga snel naar bed hij slaapt nu, hopelijk de nacht een poos door!! Thanks!!!!