Gisteren met middagurine getest en vanmorgen moet ochtendurine. Me NOD is pas vanaf morgen. Kan ook za/zo zijn. Ik wilde pas maandag testen maar de Kruidvat is te dichtbij
Met het blote oog is het inderdaad ook goed te zien. Ik wil graag een digitale test doen. Ik twijfel maar ik ben ook erg ongeduldig aan het worden.
Moest wel even goed kijken, maar ik zie ook wat. Spannend. Als je tot zaterdag kunt wachten, zal hij vast nog duidelijker zijn.
Ik zie em! Digitale kan je vanaf morgen wel doen als het goed is! Volgens clear blue is de test op nod met ochtend urine 99% betrouwbaar. Na nod kan je de test op elk gewenst moment van de dag uitvoeren.
Zag hem meteen! Heb op dit forum inmiddels heel wat tuur testjes voorbij zien komen maar deze is echt duidelijker dan die ik tot nog toe heb gezien! clearblue digital testje doen!! Hou ons op de hoogte, ik zal voor je duimen.
Vanaf vanmorgen 5 uur niet geplast en daarmee net de digitale cb getest. De uitslag was helaas "niet zwanger". Moest wel even een traantje wegpinken maar nu wacht ik een paar dagen tot ik weer ga testen.
Balen Dina 12 maar het kan nog steeds.. beste is om nu even te wachten denk ik.. hoe lastig dat ook is.. succes! lfs, Dorri
Precies. Ik ga maandag weer testen. Morgen of van het weekend zou de menstruatie moeten komen indien ik niet zwanger ben. Hopelijk een positieve test hier maandag
Meis een digi test heeft veel meer hormoon nodig hoor, zegt echt niks nu dat ie niet aanslaat. Wacht daar nog even mee!! Succes he!!