Help! wel of geen tramadol!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lijntje00, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Ik ben ten einde raad.

Ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben. Ben bekend met rugklachten en het is nu weer zo erg dat ik niet kan lopen zitten bukken etc van de pijn. De pijn is echt heel heftig. Paracetamoltjes diclofenac etc werken niet.

Sinds kort tramadol. Dat werkt heel goed. Maar mag je niet gebruiken bij zwangerschap!! Nu durf ik het dus niet in te nemen omdat ik bang ben dat het dan misgaat als ik zwanger zou zijn... weet gewoon niet wat ik moet doen en hoop dat iemand tips/adviezen/ervaringen heeft.
    Mocht het morgen nog zo zijn bel ik de huisarts ff op.

Alvast bedankt

2. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Topic mag gesloten worden.
    Kan zo de dokter bellen voor advies

3. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Mocht de dokter adviseren om geen tramadol te gebruiken, vraag dan om paracetamol 1000 mg. Omdat ik slecht op opiaten reageer gebruik ik liever ook geen tramadol. Pcm 1000 werkt bij mij beter dan 2 x 500 gram. Heel stom, want het zou hetzelfde moeten werken, maar dat is toch niet zo. Succes! Weet wat het is zulke heftige rugpijn...

4. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Haaj heel erg bedankt. Klopt inderdaad dat 1000mg beter werkt dan 2x 500 :) alleen hielp het na lange na niet voldoende. Maar misschien als dat de enigste optie is is het altijd beter dan niks :) dankje voor het advies.

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Diclofenac mag ook niet hoor ;) Hopelijk heeft de huisarts iets voor je...

Deel Deze Pagina