Ik heb deze cyclus met zwanger & kids ovulatietesten getest en heb vandaag een positieve test. Deze testen zijn helaas op maar ik heb nog wel sensitesten dus ook gelijk met dezelfde urine een ovulatietest van sensitest gedaan maar ik vind het resultaat wel wat anders: Bekijk bijlage 489869 Bovenste is sensitest, onderste zwanger & kids. De sensitest is toch niet positief? Of wordt deze niet donkerder? Zal morgen uiteraard nog een test doen.
Volgens mij kunnen die van z&k ook veel erger knallen dan die van jou nu doet. Idd morgen nog even testen!
Ik test ook met zwanger en kids. En heb tijdens de piek ook een Sensitest ernaast gelegd. Misschien kan je er wat mee zwanger en kids knalt bij mee veel duidelijker dan Sensi.
Mijn sensitesten knalde altijd wel meer als die van jou nu maar met die van zwanger&kids heb ik geen ervaring
Bedankt allemaal! Wie weet knalt de test van sensitest nog wel wat meer vandaag. Zal het resultaat van vandaag ook plaatsen vanavond
mijn sensitesten waren precies als die van jou van zwanger&kids ook groen... heb je wel de gevoelige van sensitest? ik zou als je zo'n bijna positieve hebt 2 maal daags testen dan is de kans klein dat je je piek mist.
Ik gebruikte ook die van zwanger&kids en kreeg een duidelijke positieve test. De 2e maand heb ik bij de positieve ovulatie test van zwanger&kids nog een clearblue gebruikt ter controle en die gaf ook een smiley
Nou wat toevallig dit! Heb precies hetzelfde gehad, al heb ik m'n ei waarschijnlijk gemist. Ben iets te laat begonnen. Gister z&k behoorlijke streep en sensitest gewoon echt wit.
Dit is vandaag: Bekijk bijlage 489939 Ik heb geen zwanger & kids meer in huis maar die zou dan nog meer knallen dan gister denk ik
En deze is van vandaag: Bekijk bijlage 490067 Snap het dus even niet meer, die van gister was ook positief toch?
Ik ken de testen van sensitest niet, maar het kan zijn dat je twee dagen een positieve test hebt. Het is maar net hoe lang je lh-piek aanhoudt. Als het goed is staat ook in de bijsluiter dat je ei binnen 24 tot 48 uur springt, dat verklaart ook waarom je twee dagen positief test!
Dankjewel voor je reactie! Dat kan inderdaad kloppen, dan morgen maar eens zien of de piek inmiddels geweest is
Ziet er wel heel duidelijk uit! Mijn z&k was gister ook wit. Dus ik denk dat ik m'n ei gemist heb. Dat ie vorige week zondag was ofzo en dat meer de 'nasleep' heb gezien ofzo. Zou dat kunnen? Eerste cd was 13 januari. Heb vanaf vorige week dinsdag getest met Ovu testen
Florina: je eitje springt binnen 24-48 uur vanaf het begin van de piek. Het maakt geen verschil of je 1 of 2 dagen een positieve ovulatietest hebt. De theorie van als de test nog positief is en dan mijn eitje nog niet gesprongen gaat dus niet op. Wens: Het kan best zijn dat het luteale fase (deel van de cyclus van eisprong tot menstruatie) korter is dan 14 dagen en dan komt je piek nog gewoon 1 deze dagen. Luteale fase duurt gemiddeld van 10-18 dagen. Dus kan zijn wat jij zegt, maar kan best zijn dat die gewoon nog komt. Even doortesten dus!