Help... Wel of niet inleiden

Discussion in 'De bevalling' started by dolfie1987, Aug 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

Oct 5, 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Ik ben net bij verloskundige geweest. We wachten de groeiecho volgende week af en dan gaan we kijken wat we doen. Zij gaf wel aan achter me te staan indien ik besluit om toch eerder te laten inleiden....

2. unknowable

unknowable Niet meer actief

Hier ingeleid omdat ik overtijd was. Heb zelf flink moeten zeuren om met 41 al ingeleid te worden, voor mijn gevoel was het genoeg. Mijn gevoel was goed, was ze was inmiddels al een 9 ponder.
    Ik zou de volgende keer geen problemen hebben met inleiden. Het ging super vlot en er waren veel lieve verpleegsters/verloskundigen in het ziekenhuis.

In mijn directe omgeving is laatst een kindje na één week overleden na een heftige bevalling. Het kind was tot 42 weken blijven zitten. Alle verpleegsters hadden gezegd dat het kindje veeeeel eerder gehaald had moeten worden..

Uitzonderingen natuurlijk, maar het heeft mij wel geleerd 'mijn eigen gevoel te volgen'.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier ook ballon gehad eerste was met ks gehaald maar bij mij is het uit eindelijk toch anders gegaan dan wat jij zegt.
    Donderdags inleiden ballon. Zaterdags 3 centimeter ontsluiting toen infuus met weeopwekkers en meteen vliezen breken. Niet dat het wat hielp die weeopwekkers.;) weeenstrom en toch geen centimeter er bij :( uiteindelijk ks. :)

Share This Page