Wat missen jullie het meest?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ElleE, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Van alle dingen die je niet mag tijdens de zwangerschap... wat missen jullie het meest? Ik heb soms onweerstaanbaar zin in een lekker rood biefstukje, of een klein glaasje Beerenburg!

2. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ik mis denk ik vooral een lekker witbiertje met citroen..... zeker met die hitte van de afgelopen dagen. Ook mis ik mijn atletiekgroep!!!Maar ja, het aftellen is begonnen en de champagne staat al koud, dussss....

XXX

3. Niet meer actief

ik heb opzich niet zo veel gemist ik had wel heel erg trek in filet american maar het het nu nog steeds niet gegeten hahahah
    wat ik wel heb gemist was martini mmm k kon voor mn zwangerschap zo 2 tot 3 flessen op :oops: hahahaha

xxx

4. Niet meer actief

Ik mis vooral die lekkere broodjes filet american en rosbief! Nu heb ik al wel 1 keer hieraan toegegeven, maar ook mede omdat ik een antistof heb tegen toxoplasmose, de kans is al erg klein dat je kindje wat krijgt van filet of rosbief, en bij mij dus eigenlijk helemaal niet, maja toch uit voorzorg ben ik er voorzichtig mee, maar mis het wel enorm1!!! En van de drank mis ik met die warmte een lekker breezertje savonds met een fakkel in de tuin lekker naborrelen, maja nog ff en dan kan het weer af en toe!!!

liefs petra

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ja ik mis toch ook wel me favodrankjes! Me lekkere wodka-lime met heleboel ijs, of me malibu-sprite, enz, enz... Nou binnenkort kan het weer! :D

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

wat ik het meeste mis is zalm bij de visboer of vis salade, die salade is half rauw maar o zo lekker.

7. Niet meer actief

Een roseetje of witbiertje bij de barbeque en filet americain :p

8. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    een lekker biefstukje met stroganoffsaus en een martini met ijsblokjes en een citroentje....mmmmmmjammie....

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Filet american.. ik wil dan ook geen beschuit met muisjes straks, maar een beschuitje met filet....hahaha

10. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hi

een rosètje met een peukie erbij mis ik echt! vooral met mooi weer en op verjaardagen etc. 8)

maaaar ben nu al zo lang gestopt met roken dat ik er denk ik niet meer aan ga beginnen!

11. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    ha,ha,ha, volgens mij is de filet american straks overal uitverkocht,ha,ha,ha

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Voor mij ook Filet American met uitjes mmmhhh
    En een sigaretje bij de koffie maar ben er nu al zo'n tijd af dat het zonde zou zijn om weer te beginnen!!

13. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Paardrijden! Ik heb een eigen paard, maar sinds ik zwanger ben rijd ik niet meer. Ik zou het mezelf gewoon niet vergeven als ik er vanaf zou vallen.

14. Pluisje

Pluisje Lid

15 mrt 2006
    85
    0
    0
    Ik mis mijn zoete witte wijntje........mmmmmmm dat wordt in oktober zeker proosten met een glas wijn of champagne!!!!
    Moet zeggen dat ik mijn wijntje nog meer mis dan m'n sigaretten, gelukkig :D.

Groetjes Sandra.

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    letten jullie wel op met de alcohol?? Omdat je al een aantal maanden niet meer gedronken hebt, pakt het extra hard..hihihihi *hips*

16. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Sluit me ook bij Daphne aan, paardrijden is m'n lust en m'n leven, nu ga ik alleen nog mesten verzorgen en knuffelen, maar das ook leuk!!!
    Alhoewel ik het rijden toch wel erg mis......

17. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Gerookte zalm en filet americain. Soms kan ik ook wel snakken naar een koud biertje maar niet zo vaak.

18. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Eerst lekker toeren met de motor en dan een heerlijk rood biefstukje met een lekker glas rode wijn!

19. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Paardrijden :(
    Alhoewel mijn paard het wel lekker vindt, zo lang vakantie haha

20. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Ik had het zelf gezegd kunnen hebben! Lekker toeren, thuiskomen en dan met het pak nog aan in de tuin een biertje of wijntje drinken.... Of een witbiertje bij de bbq!

Deel Deze Pagina