Hoi Ik heb de mutsy EVO gekocht en vroeg me af of er nog een extra boodschappen net/mand op kan. Ik heb overal gezocht maar kom niet verder dan een klein universeel netje. Wie weet of er nog meer mogelijkheden zijn?
geen idee, volgens mij als t niet bij de lijst van mutsy staat dan niet. Als je bijv bij de sites kijkt dan zie je onder de wagen een aantal bijpassende dingen staan. Bij de evo staat idd niks van een mandje. Wel heb je van die universele haken die je aan t frame kunt vastmaken dat is dan mss een optie. Maar op zich is t nog een redelijk mandje, je kunt er toch niet veel op en aan gaan hangen. Dacht onderin 3kilo en aan t frame max 5 kilo anders belast je de wagen te veel
Zou de mand van mutsy zelf niet gewoon passen? Zou t gewoon in de winkel eens vragen! Dan kun je het ook meteen zien of het past..die maand is namelijk super en hangt aan 2 haken die je aan het frame klikt...
Ja goed idee had die mand idd ook al gezien maar stond bij alleen voor bepaalde mutsy's Maar ff vragen kan altijd.
Voor de mutsy 4 rider kun je wel een grote boodschappenmand aanschaffen. Die heb ik zelf namelijk ook. Ik durf je helaas niet te zeggen, of deze ook op de mutsy evo past. Maar ik zou het ook gewoon navragen. Zo'n mand is volgens mij wel heel handig.
wij hebben hem inderdaad ook in combi met onze 4 rider maar ik denk dat ze in de winkel het wel weten hoor en anders kunnen ze ter plekke kijken of die clips om de stangen kunnen en of de afstand ook goed is.
Ik heb zelf een andere wagen, maar heb een haak aan de duwstang hangen. Heel handig voor boodschappentasjes! Ik zou er geen enorm gewicht aan gaan hangen, maar gewoon een tas met wat spulletjes kan prima. Ik denk dat de shopping basket van mutsy zelf niet mooi past op de evo, anders stond dat er wel bij als optie. Maar even in de winkel proberen kan natuurlijk altijd!
Het boodschappennet onder de kinderwagen is al behoorlijk flink. Ik heb zo'n haak gekocht voor aan de duwstang en hang daar een tasje aan.
De extra boodschappen van Mutsy is superhandig. Hier op de 4rider. Vriendin van mij heeft de Mutsy Slider, officieel past de mand er niet onder, maar past dus wel. Handige man! Dus zeker in de winkel eens gaan kijken.
Weet niet of je opzoek bent naar een mand of een net... Of dat het hetzelfde is.. Je zou voor een goedkopen oplossing eens bij de hema kunnen kijken. Die hebben geloof ik voor 5 een universeel boodschappennet.
onderin de mutsy evo past echt heel veel. ik heb hem ook en was bang dat er niks in paste maar er past meer in dan in de Bugaboo die ik hiervoor had.
Die mand paste niet onder de Evo volgens de winkel, helaas! Wat je wel kan doen is de tas die je bij kruidvat krijgt als je kindje er is, onderin dwars zetten, zodat de achterkant van de mand hoog is en er niets uit kan vallen, dan kan je flink stapelen. Je kan dan een vol boodschappenmandje van de AH kwijt. Ik heb idd ook nog universele haken aan de duwstang waar de lichtere spulletjes aan hangen. Een net zou ik niet doen want dat is teveel van het goede, wordt alleen maar zwaar..