Ik denk erover om mijn benen definitief te laten ontharen door middel van laserbehandeling. Nu ben ik erg benieuwd naar ervaringen met laserontharing. Blijven de haartjes echt weg? Hoeveel geld was jij kwijt? Welke kliniek is aan te raden?
Ik heb het ooit met ipl in een kliniek laten doen en doe het nu thuis (met een braun IPL van 175 euro) en het effect is hetzelfde...
ik doe ipl, ben er bijna klaar mee. Soms een beetje pijnlijk.. Ik heb onderbenen, bikinilijn en oksels voor 200 euro oer keer De benen vielen sneller af, na een keer of 6. Daarna betaalde ik 90 euro voor bikinilijn en oksels.
Geen ervaring mee maar zou het wel pas doen als je geen kinderen meer wil, anders is het zonde van het geld want kans is dan groot dat door verandering van hormoonhuishouding weer terug komt.
Bedankt voor de reacties! Degenen met een ipl-apparaat thuis, na hoeveel keer behandelen ben je dan van de haargroei af? En idd, is dit pijnlijk? Na even googelen zag ik dat ipl weer iets anders is dan laseren. Zijn er dames die goede of slechte ervaringen hebben met laserbehandeling? @chels89: daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben. Goeie!