Laserontharing

Discussie in 'De lounge' gestart door Essie3, 8 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Ik denk erover om mijn benen definitief te laten ontharen door middel van laserbehandeling. Nu ben ik erg benieuwd naar ervaringen met laserontharing. Blijven de haartjes echt weg? Hoeveel geld was jij kwijt? Welke kliniek is aan te raden?

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Ik heb het ooit met ipl in een kliniek laten doen en doe het nu thuis (met een braun IPL van 175 euro) en het effect is hetzelfde...

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    idd thuis doen met zo'n ipl apparaat. bij mijou werkt t erg goed. scheer nauwelijks meer

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik doe ipl, ben er bijna klaar mee. Soms een beetje pijnlijk..
    Ik heb onderbenen, bikinilijn en oksels voor 200 euro oer keer
    De benen vielen sneller af, na een keer of 6. Daarna betaalde ik 90 euro voor bikinilijn en oksels.

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Doet het pijn laserontharing?
    En moet je vooraf eerst gaan scheren voordat je gaat laseren?

6. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Geen ervaring mee maar zou het wel pas doen als je geen kinderen meer wil, anders is het zonde van het geld want kans is dan groot dat door verandering van hormoonhuishouding weer terug komt.

7. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Bedankt voor de reacties! Degenen met een ipl-apparaat thuis, na hoeveel keer behandelen ben je dan van de haargroei af? En idd, is dit pijnlijk?
    Na even googelen zag ik dat ipl weer iets anders is dan laseren. Zijn er dames die goede of slechte ervaringen hebben met laserbehandeling?

@chels89: daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben. Goeie!

Deel Deze Pagina