help welk hotel??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kim90, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja erg he? Volgens mij zijn ook echt alleen de suites daar goed hoor! Veel standaard kamers zijn bij Fletcher echt waardeloos..

Parkeren was inderdaad waardeloos. Wij hebben tot 6 uur op het terrein van Fletcher gestaan en hem daarna buiten neergezet. Tussen 6 uur 's avonds en 10 uur 's morgens mocht je er wel vrij parkeren.

Onze laatste Fletcher-ervaring was dit;

Gadverdamme! Ik wil niet eens weten wat daar gebeurd is! Dit was overigens in Fletcher Hotel Dinkeloord. Verschrikkelijk!

2. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Haha k ga gelijk me strippersact oefenen ;p

3. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Gadverdamme!

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik weet iets veel leukers dan een hotel.. Kijk bij de gelijknamige site van erfgoedlogies. Nee ik heb geen aandelen maar ben gewoon fan ! Als je interesse hebt laat het me dan weten, ik ken een aantal gave plekjes. Onder andere het oude postkantoor in Brummen is een topper.

5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    wij zijn een tijdje geleden in 'de koperen hoogte' in Zwolle geweest . was echt GEWELDIG !!!
    hebben dat gevonden op travelbird.nl ( misschien kan je het er nu ook nog op vinden) was een actie toen 89 euro geloof ik per persoon voor twee nachten met 2 keer ontbijtbuffet en 1keer een drie gangenmenu op het hoogste verdieping van de toren ( het hotel is een oude watertoren geloof ik is echt super , anders dan anders ) de menu was trouwens heerlijk !
    onze kamer was MEGA groot , met inclusief een jacuzzi op de kamer en een stoomcabine !
    echt een aanrader !!

o heb net eens gekeken en ja hoor ze doen weer een actie !!!!

40% korting op verblijf in De Koperen Hoogte in Zwolle | TravelBird

;)

Deel Deze Pagina