Hallo! Ik ben op zoek naar een duowagen en nu kwam ik op internet de Kees Twin Jogger tegen? Iemand ervaring met deze wagen? Groetjes
hey mij nichtje heeft ook een kees. wel voor een kindje maar hij rijd heerlijk en zit een dikke slaap zak bij
Hallo Moosje, Ik ben gisteren bij Babypark geweest, ook voor een duowagen. De Kees Twin Jogger heb ik daar niet staan, wel de Kees K2 AluTwin. Beide modellen zijn -volgens mij- vergelijkbaar, de Jogger heeft volgens mij 1 wiel aan de voorkant, de AluTwin2. Ik heb er gisteren even mee gereden en hij rijdt goed. De voorste zwenkwielen zijn vast te stellen, de wagen is erg wendbaar. Daarnaast is de prijs ook een plus: 340 euro (bij sommige internetwinkels voor 275 of 300 euro). Een nadeel is dat de wagen erg groot opklapt. En volgens mij klapt ie ook niet gemakkelijk op, aangezien de verkoopster behoorlijk stond te hannesen. Als je de wagen veel mee wil nemen in de auto, kan dat een probleem zijn. Daarnaast kunnen in de K2 ook alleen maar babynestjes. Deze babynestjes installeer je op de platte buggy zitting, maar die heeft wel als belangrijk nadeel dat je dus niet naar je baby kan kijken als deze in het nestje ligt. Nogmaals, dit is gebaseerd op de K2, maar deze lijkt erg op de Twin Jogger (het model met 1 wiel aan de voorkant, wat jij volgens mij bedoelt). Ik ben er dus eigenlijk zelf ook nog niet uit!