Maillots. Anders noppies idd. Mijn meisje heeft hetzelfde probleem. Ze kan alleen in de zomer leggings aan, want dan zitten ze mooi maar zijn driekwart. Leggings met de goede lengte zitten altijd als een pyjama.
Noppies gaat ook nog gewoon door in grotere maten, dus ik zou dat even proberen https://www.noppies.com/nl-nl/baby-legging/
Legging mix roze Cosilana- Baby Natura Ik vind dit heerlijke broekjes/leggings. Sluiten heel mooi aan op de buik. En het materiaal houdt je kindje fijn op temperatuur. Zelfs met warme dagen.
Ons meisje is ook erg tenger en zeeman heeft echt fijne legging die ze goed past! De enige die niet zo lubberen. Vooral de leggings met de ruches op de billen vallen heel mooi lang en smal. Onze dochter is nu ruim 9 kg, draagt maat 80/86 maar van die leggings draagt ze nu net maat 74 en die vallen echt mooi als lange legging. Ook hebben ze van die Jeans leggings die deed ik heel vaak aan als broekje, maar vielen wel mooi smal en aansluitend om de beentjes. Zelfde soort Jeans leggings heb ik ook gekocht van Zara en van HM en die vallen beiden veel te wijd.
Hier ook een dun meisje en zeeman was echt geen optie hoor. Was of te breed of te kort. Ze was niet alleen dun maar had ook lange beentjes. Wij zweerden echt bij wibra. Hebben ook geregeld duurdere merken geprobeerd en beebielove en noppies zaten ook nog wel mooi. Maar wibra zat het beste en was ook constant mooi smal. Niet zoals bij sommige andere merken dat het 1 veel smaller valt dan het ander. Hema heeft ze in haar 15 maanden alleen nog rompers van aan kunnen hebben. Wat valt dat extreem breed en kort zeg.