Misschien krijg ik nu het antwoord hier. Ik heb een kinderwagen Mutsy 4-rider en een maxicosi universal. Ik wil op marktplaats een adapter kopen maar vind er geen voor de 4-rider. Weet iemand of de adapters vd mutsy transporter ook op de mutsy 4-rider kunnen? Groetjes
Weet niet wat voor een adapter erop moet. Maar wat bedoel met maxi cosi universal? Maxi cosi heeft helemaal geen baby autostoel universal. Ik snap hem denk ik niet... Met de adapters van de mutsy 4 kan je iig alleen de maxicosi cabrio, citi,pebble en de safety first mila autostoel erop zetten. Dus eerst iig even kijken welke autostoel je precies hebt.
Oh sorry, ik zal het beter uitleggen. Ik heb dus een mutsy 4-rider. Op mijn maxi cosi staat univarsal (je hebt toch bijvoorbeeld pebbles, cabriofix etc). Ik wil een adapter voor mn wagen alleen ik begreep dat er ook verschil is op welke maxi cosis ze kunnen. Of is dit niet zo? Nu kan ik op marktplaats geen adapter vinden die op de mutsy 4 rider kan, maar er staat wel een advertentie van de adapter mutsy transporter. Mijn vraag is dus of iemand weet of die ook past?
In mn vorige reaktie staat welke autostoelen van maxi cosi en safety firts erop kunnen. Van maxi cosi universal heb ik nooit gehoord. Volgens mij is dat geen type. Is hij wel van maxi cosi? Staat er maxi cosi op het handvat? En zit er geen handleiding bij waar het type op staat? Die zit meestal in het vakje achterop.
Ja hij is echt van maxi cosi. Ik heb die gekregen alleen het enigste dat op de achterkant staat is universal 0-13kg ece en een paar cijfers. Nergens staat een ander merk (ik weet niet of dat er op zou moeten staan. Ik heb dus ook geen handleiding oid.
Heb je een foto van je maxi cosi en een foto van de adapter die je wilt kopen? Volgens mij moet je deze hebben: ⥠Mutsy maxi cosi adapters - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl
De adapters van de transporter zijn niet geschikt voor de 4rider. Maar als je op MP zoekt op 'mutsy adapter' kom je er echt wel een paar tegen hoor. En dan moet je het model hebben uit mijn vorige post.
Klopt en klopt. ik heb overigens nog adapters voor de 4rider voor maxicosi. Ik heb de cabriofix die paste erop. heb je een foto van je mc?
Ik zou contact opnemen met de winkel waar je kinderwagen vandaan komt. Ik heb een transporter uit 2009 en daarbij hebben we een Mutsy safety2go autostoeltje bij uitgezocht. Dat was bij de babydump Het autostoeltje hebben we eigenlijk alleen in de auto gebruikt, maar het leek me bij onze jongste aapje toch wel handig om de autostoel ook op de kinderwagen te zetten. Nu bleek dat we bij levering van de spullen (in 2009) de verkeerde adaptors voor de autostoel hadden meegekregen. (die waren bedoeld voor autostoeltjes van het merk Maxi cosi) Nergens de goede adaptor te vinden tot ik de babydump belde, zij hadden ze nog liggen.
maxi cosi universal - Google zoeken Zo ziet mn maxi cosi eruit. iemand gaf me een link van adapters op mp. Ik denk dat ik ze maar gewoon bestel en hoop dauhij op mijn maxi cosi past. Vind het maar vreemd dat mij niet duidelijk is wat voor soort maxi cosi het nu precies is maar ik zal het zelf wel niet begrijpen hihi.
Bedankt voor de reacties en het meedenken Ik gok erop dat ik de cabrifix heb en ga de adapters bestellen. Hier mag een slotje op