Ja, ik betaal per pond 2 euro en dan tussen de 12 en 23% belasting over alles. Maar veiligheid komt eerst, dus ik betaal uiteindelijk wel veel meer, maar heb dan wel goede spullen!
ja dat is zo veiligheid staat voorop en dat kost nu eenmaal centjes , alleen voor jou ietsie meer dan voor ons hier in europa
Ik ben ook benieuwd en vooral of er ook mensen zijn die nu de autostoel van de hema hebben en wat de ervaringen hier mee zijn.
Eve, je moet ook even kijken op www.babyplaats.nl. Ik heb daar net ook gekeken en ik vind daar de nania driver deluxe oranje ook wel mooi, die is 75 euro.
ehm...wij moeten er binnenkort ook aan, heb idd ook geeeeen idee.... maareh...zitten jullie kids met 7-8 maanden al in een autostoel dan? Ferron is nu 9 maanden bijna) maar past nog prima in zijn maxi cosi.
Heb inmiddels de MC Priori Enzo besteld op www.babyonline.nl . Hij is daar nml erg goedkoop! Fynn zit nog in z'n gewone maxi cosi hoor maar zo langzamerhand begint hij er toch bovenuit te komen. Dus het zal niet lang meer duren.
Wat is het verschil tussen de maxi cosi priori sps en maxi cosi priori XP? Welke is beter de priori of de tobi. De tobi heeft van die piloten gordels. heeft de priori die ook? Dat lijkt me namlijk erg handig!
kijk ff op de site van maxi cosi... www.maxicosi.nl daar zie je het verschil wij hebben de tobi en de gordels blijven mooi open staan en op de goede maat...we zetten Teun er nu in gordels dicht en onderuit schuiven maar...dus geen afstelling tussendoor meer...