Wij zoeken nog een babyfoon, maar weet echt niet welke. Ik had gelezen hier op de site dat die van de blokker goed waren, maar ze hebben die alleen met een actie. Weet iemand van welk merk die babyfoon is? (die met vocht en temperatuur meting). Ook zag ik babyfoons bij de hema, is iemand daar bekend mee? Alle tips voor een goede babyfoon zijn welkom.
Ik heb geen idee, hoor alleen slechte verhalen over philips. Kijk anders eens op www.kieskeurig.nl Daar staan er veel met prijzen en recensies.
http://www.kieskeurig.nl/product/F93BF7 ... 665206.htm Ik wil deze gaan kopen, ook omdat er veel goede reacties bij staan.
Wat mij handig lijkt is een babyfoon die aangeeft als hij geen verbinding meer heeft. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
die link wat jopie geeft is iets verder op die site dan wat ik aangaf, bij mij zie je dus de verschillende zal ik zeggen! Maar die wat jopie zegt die heeft mijn vriendin ook en het is een geweldig handig ding!
En met die alecto, loop je dan ook risico dat bv de buren je kunnen horen? Als ze bv ook een babyfoon hebben en op jouw kanaal terecht komen. Of is dat juist niet bij een dect babyfoon?
'Dect' zou dat juist niet moeten hebben, heb ik begrepen? Maar pffff ik vind het ook moeilijk hoor! Ik had eigenlijk al besloten dat we voor de Philips Dect zouden gaan en nu lees ik hier dat dat een rotding is? Wil er eigenlijk ook weer niet aso veel voor uitgeven, iig een bedrag onder de 100 euro.
Wij hebben een babyfoon van Phillips we zijn er dik te vreden over, heeft constant ontvangst onder is ie zelfs draadloos te gebruiken (kunnen hem meenemen als we buiten zitten of bij de buren op bezoek zijn). Als ie boven uitgeschakeld word, of de batterij (onder) leeg is, dat geeft ie een toon af. We hebben hem inmiddels 5 jaar en hij is nog steeds super. We gaan hem nu ook voor de tweede gebruiken. We hadden eerst een goedkope versie, maar die kreeg meerdere huishoudens door, deze (heeft 170 euro gekost) hoor je niets anders, alleen de babykamer.
Deze hebben wij nu dus meer dan 1,5 jaar, gekocht met onze airmiles toendertijd (iets oudere versie, maar goed) en we zijn er echt supertevreden over! Het is zo'n superfijne babyfoon, nooit problemen gehad. Je kan zelf inschakelen dat je constant wat wil horen of dat je wilt dat ie aanspringt bij ander geluid, verder kan je hem goed harder en zachter zetten en we hebben echt in die 1,5 jaar nog geen enkele storing gehad of iets, dus hier een echte Alecto babyfoonfan
wij hebben er een van alecto dbx-88 met temperatuur meting. Er zitten muziekjes en lampjes in. Ook kan ik met de otnvanger tegen mijn kleine manneke praten. Hij is wel wat duurder, maar ik ben er echt super tevreden over.
Ik denk dat ik toch maar eens ga kijken voor de alecto, lees er veel goede dingen over. Maar er zijn veel verschillende prijzen van, op internet is ie 71 euro, en bij de kijkshop over de 100 euro. Zal wel eens kijken of ze hem bij mediamarkt hebben.
Mijn vriendin heeft ook de Alecto en is zeer tevreden. Had eerst een andere met maar 4 kanalen, maar had op 2 ruis en op 1 een ander kind uit de straat. Bij Alecto heeft ze dat niet. Verder heeft die ook terugpraatfunctie en melodietjes. Ze is normaal niet zo van veel geld uitgeven, maar dit vond ze echt de moeite waard. Dus op haar aanraden ga ik dezelfde kopen.
Wij hebben een philips en zijn er zeer tevreden over. We hadden een maxi cosi maar daarop hadden we en storing en op het andere kanaal jadden we het kind van de buren...