Heeft iemand hier ervaring met blankhouten meubels via www.blankhoutenmeubel.nl of http://www.blankhoutenwereld.nl/ Ik vraag me af of ze wel stevig zijn? Groetjes nandine
Geen idee, maar zal gewoon prima zijn toch? ziet er tof uit, kun je het mooi precies zo schilderen als je zelf wilt...
check mn album! Ik ben er erg tevreden over. Heb de meubeltjes gekocht bij blankhoutenmeubel.nl Je moet ze idd wel even schilderen, maar dat is juist leuk! (vind ik) Er komen binnenkort nog meer meubeltjes in mn album, ze zijn bijna af!
Dat heb je idd leuk gedaan mo666, het schilderen is zeker leuk. Ik ben benieuwd naar de rest van de meubeltjes! Groetjes nandine
Zie mijn site, de meubels van de babykamer komen ook van de blankhoutenwereld. Ben erg tevreden, zeker over de service en leveringstermijn!
Wij hebben de kledingkast voor Jaime gekocht bij blankhoutenmeubelmarkt in Alkmaar. Ik vond het jammer dat ik het niet eerder kende anders had ik zeker alle spulltjes voor haar daar gehaald. We hebben de kast behandeld met whitewash en hij ziet er super uit!
heb ook een plaatje van mn commode in het album gezet! Kan je die ook zien! Ik heb trouwens de meubeltjes van 200 euro...
gave zaak he daar heb er zelf ook kleding kasten vandaan en die grenen gemaakt zeer stevig en solide (staan al 13 jaar als een rots ) en dat op een kinderkamer ze konden er gewoon op klimmen wat me oudste dan ook regelmatig deed , toen die klein was
Mijn beste vriendin haar man heeft een blankhoutenmeubel zaak in Eindhoven. Prima spul, prima prijzen ! (K heb geen aandelen)
Die dure kamers zijn van www.altameubelen.nl Ik heb die ook en die zijn superstevig (en loodzwaar, want van mdf)