hoeveel babypakjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anniek, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hoeveel pakjes hadden jullie vorodat de kleine geboren werd?
    ik schrik me wezenloos als ik sommige beebiesites bekijk hoeveel pakjes dan in kasten hangen!
    zo mega veel heb ik er helemaal niet?!

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat heb je ook niet nodig meid... Ik heb ook overdreven veel haha

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

In maat 62 heb ik er 4. Iedereen waarschuwt me dat ik zelf niet moet gaan kopen omdat je zoveel gaat krijgen. En anders stuur ik mijn moeder/schoonmoeder dan wel even om een paar pakjes, neem van mij aan dat vinden ze heeeelemaal niet erg.

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ik heb er ook niet zo veel hoor
    2 slobpakjesvan maatje 56 en 1 van 62
    2 overslaghemdjes met broekje van maatje 56 en 1 van 62
    en 2 pyamatjes van maatje 50/56
    de rest zal ik toch wel van al die kraamvistie krijgen zo niet dan heb ik al snel bij gehaald:-D

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier ook een kast vol! Maar niet zelf gekocht hoor. Ik heb zelf een pakje maat 50 gekocht dat ik als eerste aan wil doen. Verder stuk of 5 pakjes zelf gekocht in allerlei maten, zelfs maat 80 (ja, dat kan ze pas volgend jaar aan maar het was een schatje, kan in alle seizoenen en kostte EUR 2,50). Maar heb via een jonge moeder op het hondenforum al een doos vol kleertjes gekregen. En een goede collega/vriendin van me kwam twee weken terug met 4 vuilniszakken vol kleding. De kast puilt dus uit!

Als je in maat 50 twee pakjes hebt en in maat 56 ook dan heb je genoeg hoor. De rest krijg je wel of is zo gekocht.

6. Niet meer actief

Ik heb echt een kast vol...

schaam me dood.
    Koop me helemaal ziek!

Heb tm maat 68 wel alles compleet....

hahaha mijn man heeft dus toch gelijk, ik ben gek!

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Zolang jij je er lekker bij voelt Mo is er niets aan de hand toch?

Ik heb wel sokjes voor een vierling. Zelfs bij de gekregen kleding zat zeker 4 paar ongebruikte sokjes.

8. Niet meer actief

Ja idd, en ik heb niet de illusie dat ik veel ga krijgen wat ik leuk vind...

(ik ben namelijk heel erg lastig)

En zo gek veel heb ik niet, misschien 6 a 7 pakjes per maat, stuk of 30 rompertjes...

40 paar sokken. hahaha als ik het zo opschrijf.....

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Haha, 30 rompertjes! En die krijg je vaak veel. En rompertjes ben je toch niet zo lastig mee? Zit toch onder de kleertjes. Kan jou het verder schelen meid. Jij hebt lekker de lol van zelf uitzoeken en het pracht gezicht van een kast vol. Mooi toch? Ik geniet weer van de 2 pakjes die ik zelf heb gekocht en van alles wat ik heb gekregen. Zo geniet iedereen lekker op z'n eigen manier.

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb zelf nog veel van de eerste, maar er word altijd bijgekocht. Ik weet dat de meeste mensen toch vragen wat we willen. Al is het nog allemaal pril,bij de eerste is de tijd gevlogen, dat ik op de laatste dag aan het rennen was, dat ik het niet kan laten om spulletjes te halen als ik iets leuks zie.

11. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hihihi hier nog een koopgek.
    Iedereen verklaart me voor gek, nou als ik het leuk vind koop ik het, heb ook veel via marktplaats gekocht en ik heb zelf veel kleren, mag die kleine toch ook wel hebben!
    liefs fredje

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Wij hebben in iedergeval het volgende al:
    2 boxpakjes (56) (68 )
    17 rompertjes (50/56)
    4 rompertjes (62/68 )
    1 rompertjes (74/80)
    1 rompertjes (98 )
    1 t-shirt drukknoopjes (50/56)
    9 paar sokjes
    3 setjes kleding in 56
    3 paar schoentjes (50/56) soooo cute :D

Pfff en dan nog wat kledingstukjes in verschillende maten, en twee van die winterpakjes voor in de wagen/maxicosi hahaha best al wat nu ik het weer zo zie staan :rolleyes: Maar wij kopen ook ff niets qua kleding meer. Krijgen nog oude kleertjes van mijn nichtje (is van maart '06) dus we kunnen wel ff vooruit :cool:

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben nu ongeveer; 2 setjes kleding (met mutsje) maat 50 en 2 boxpakjes van die maat. 1 setje maat 56 en 1 boxpakje maat 56. 2 rompertjes maat 50 en 8 van maat 50/56. Zo'n 10 paar sokjes waarvan ie straks 8 paar 'past' en 2 paar voor later.. En nog wat kleding wat groter is, maar niet veel.

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ander vraagje: hoe hebben jullie je kledingkast ingericht? Ik had veel van de pakjes hangen maar echt bevallen doet dat ook niet. Denk er nu over om meer kleertjes gewoon op te vouwen. En dan opgevouwen in mandjes zodat mn kast netjes blijft. Hoe hebben jullie dat?

15. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ik heb de pakjes wel hangen misschien dat je kan zien in mijn album, de sokjes heb ik opgerold in de la liggen, rompertjes heb ik in de kast liggen de rest heb ik ook gewoon in de kast liggen...
    en wie weet als straks de flesjes en al die toebehoren naar beneden kunnen dat ik de boel wel weer verander ( zo blijven we toch lekker knus bezig op het kamertje ;) )

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    De rompertjes en pyamatjes/boxpakjes heb ik in een la van de commode. Pakjes: shirtjes, truitjes en broekjes opgevouwen in de kast en vestjes/jasjes, badjasje jurkjes (komen nog ;) ) hangen in de kast. Sokjes doe ik denk ik wel in een mandje...

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    En de pakjes dan die uit een los truitje met broekje bestaan? De boxpakjes enzo heb ik ook hangen. Maar alles wat tweedelig is, hangt minder mooi vind ik. Jeetje, waar je je als zwangere muts al niet mee bezig houdt he?

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Zo ga ik het ook maar doen Sweetpee. Ik heb idd de sokjes in een mandje. Maar ook de spuugdoekjes b.v. Vind het handig en netjes. Ik kan zo ook meer kwijt.

19. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha dat had ik dus ook, dus ik heb de pakjes gewoon niet bij elkaar, ik weet wel wat bij wat hoort. De broekjes en shits zijn opgevouwen en een eventueel jasje/vestje hangt er gewoon boven ;)
    Wordt nog wat als het verlof in gaat hihi

20. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Spuugdoekkies liggen ook in de la. Hebben commode met 3 laden, die moeten ook gevuld hè :D

Deel Deze Pagina