Ik ben benieuwd naar ervaringen met een kinderhorloge met gps. Welke merk kunnen jullie me aanraden voor een kind van 7?
Wij hebben van One2track het horloge connect Touch. Bevalt prima! Ze kan alleen bellen (en gebeld worden) door nummers die je zelf erin zet. Zo kan ze dus alleen mij en haar vader bellen en andersom. Verder kan ze spraakberichten sturen en luisteren. Je kan haar locatie bekijken in de app (echt op het huisnr. nauwkeurig) en een alarm instellen wanneer ze buiten de "toegestane zone komt, dan krijg je zelf een melding. Dit gebruiken wij overigens niet. Al met al zijn wij erg tevreden en heeft ze hem in het begin een keer nodig gehad op vakantie omdat ze verdwaald was. was blij dat ze toen dat horloge had!
Dank je voor je reactie. Ik had deze zelf ook in gedachten. Wilde alleen meer ervaringen lezen voordat ik het besteld. Klinkt in ieder geval veelbelovend!
Moet het kind ‘lezen’ wie hij of zij belt of kun je er een fotootje in zetten? Mijn zoon wordt 5 deze zomer, kan wel wat lezen, maar wellicht is een foto toch handig als die optie er toch is
De one2track was hier geen succes. Maar misschien hadden we pech, ik las er wel veel goede recensies over. Hij gaf bij ons geen accurate locatie door, we hebben vrij snel een nieuw bandje moeten aanschaffen omdat ie stuk was en na een tijdje kregen we m niet meer aan de praat (hij wilde niet meer aan).
Wij hebben het one2track horloge voor onze oudste zoon. Ideaal! Hij kan de tijd erop zien, ons bellen, SOS sturen, wij kunnen hem bellen en afluisteren (laatste optie had van mij niet gehoeven). Laats was het horloge offline, contact via de mail op zondagavond, gelijk mail terug over en weer totdat hij het weer deed. Werkt perfect, hij kan mij bellen, ik hem. De app is duidelijk/ overzichtelijk. Zie precies waar hij is en kan checken waar hij geweest is vanaf het moment dat hij het horloge omdoet. Niet dat ik dat doe, maar die optie is er wel. Als hij hem afdoet krijg ik ook een melding of als de batterij bijna leeg is. De app voor het beltegoed werkt ook heel makkelijk. Eerder een horloge besteld bij joemoe.nl .Geld betaald maar opgelicht. Bedrijf bestaat niet meer.. toen gekozen voor een variant dat in ieder geval werkt maar wel wat prijziger is.. https://www.one2track.nl/connect-rebel?gclid=CjwKCAjw_LL2BRAkEiwAv2Y3SVarnYZwx1nHp6XPj1nL0r0xIOnuCrb9rIFQmBM8YVyuFxtULJY41RoCzJkQAvD_BwE#blauw
Hier ook 2 gps horloges van one2track. Ze werken prima. Klantenservice ook goed, reageren snel. Het is ook gewoon een Nederlands bedrijf.
Dat vind ik ook heel fijn, installatie is makkelijk en snel bruikbaar. Als er iets niet goed werkt staan ze meteen klaar.
Nee geen foto, wij hebben gewoon mama en papa er in staan. Ze heeft hem hier met 6? gekregen en hij is vrij makkelijk te bedienen hoor. Denk dat als je het uitlegt hij het zo doorheeft.
Foto is idd niet mogelijk. Horloge goed uitleggen en proberen, daardoor weet hij nu goed hoe het werkt. Hij is 8. Voor de jongste van bijna 5 is hij nog wat te ingewikkeld denk ik.
Oo top! Het is best een slim joch. Kan de tv en playstation helemaal zelfstandig bedienen, dus denk dat het wel moet lukken. ‘Mama’ en ‘papa’ kan hij inderdaad wel lezen. en anders is het alvast fijn dat ik kan zien waar hij is als hij zelfstandig gaat buitenspelen
Een vraag uit interesse, mijn zoon is ook bijna 7. Waarvoor gebruiken jullie zo'n horloge? Om te kijken waar je kind is? of zodat ze je kunnen bellen? of beide, ik heb namelijk geen idee.
Welke simkaart en provider hebben jullie? Zoontje heet van opa en oma net zo’n horloge gekregen zodat hij ook verder van huis kan spelen, hij vergeet vaak de tijd en omdat we nog 2 broertjes thuis hebben kunnen we hem niet zomaar even snel weer ophalen.
Wij zitten ook te denken over dit apparaat. Vooral zodat we dochter even kunnen bellen als ze naar huis moet. Ze staat nu 20 keer per uur voor de deur om te vragen hoe lang ze nog mag spelen.
Mijn kinderen hebben er nog geen 1 maar als ze er 1 zouden krijgen dan zou dat zijn om ze op te kunnen bellen. Zodat ik kan vragen waar ze zijn of om te zeggen dat ze naar huis moeten komen. Speeltuin is hier een paar straten verderop en ze gaan ook wel eens even bij een vriendinnetje in de buurt naar binnen. Ik heb niet zoveel zin om alles af te gaan lopen zoeken en ook niet nodig dat ze elke keer naar huis komen om te zeggen waar ze naar toe gaan. Paar dagen gedaan maar toen werd ik gek van ze Om de 5 min kwamen ze terug. " Ik ga nu naar de speeltuin, ik ben er weer, ik ga nu naar de andere speeltuin, hoi ik ben er weer het was niet leuk bij de speeltuin, ik ga nu naar Nienke om te vragen of ze kan spelen". Enz enz...
Beide. Ik bel vaak naar het horloge dat ze naar huis moet. Of ze belt mij met de vraag of ze bijv. naar een andere speeltuin mag of bij een vriendin naar binnen gaat. Als ze onderweg is en het duurt te lang dan kijk ik waar ze is.