hallo iedereen ik ben vorige week geheel onverwachts bevallen van een zoon .. Helaas 9 weken te vroeg. Hij heeft 5 dagen op de nicu gelegen en ligt nu in het streek zhuis in de couveuse. hij doet het prima en is een sterk kereltje.. Kan niet wachten tot de dag dat hij mee naar huis mag!!
Dat lijkt me zeker schrikken! Gefeliciteerd en heel veel sterkte tegelijk. Want een heftige en emotionele periode is aangebroken. Kom hier af en toe je hart maar even luchten!
hallo.. ja het is echt bizar... die dag nog gezellig bezoek gehad en een uur later liep ik naar de keuken en braken spontaan mijn vliezen. werd per direcht opgenomen in het zhuis..daar hebben ze het nog 4 dagen weten te rekken. toen wilde de jongeman echt komen.. hij maakt t prima maar we zitten echt in een emotioneele achtbaan. in eens niet meer zwanger..weg buik zonder er afscheid van te nemen en onvoor bereid ineens mama en papa. ik ben na een week weer thuis,,er komt bezoek maar er is geen baby in huis..op en neer naar het zhuis.. thuis ben ik blij dat ik bij mijn andere 2 kinderen ben maar dan mis ik me kleine mannetje..elke dag afscheid nemen in het zhuis..de nachten om kijken. echt ik gun dit niemand.. hij moet tot minimaal 37 weken in het zhuis blijven en met een beetj pech tot de uitgerekende datum 18 mei.. maar goed het gaan nog heftige weken worden maar we houden ons sterk..hij is gezond en dat is het belangrijkste!! ik ben bevallen in met mmc in veldhoven..maar nu ligt hij gelukkig in het zhuis bij ons in de wijk. vandaag de magische grens vd 2 kilo gehaald..zooo trots hij weegt nu 2040 gram en begint al wat baby spekjes te krijgen..
Herkenbaar! Ik kreeg weeen en een paar uur later was ik moeder. Ik wens je sterkte in deze moeilijke periode maar probeer ook te genieten van de vooruitgang die hij boekt.
Zo herkenbaar! Zo zit je nog lekker op de bank en zo ben je opeens kraamvrouw zonde baby die bij je ligt, die je kan knuffelen of vasthouden =-( Maar probeer met de stroom mee te gaan! Voordat het je weet is je manneke thuis. Super dat hij de 2 kilo heeft gehaald!
Gefeliciteerd en sterkte er mee. Het is een heel normaal en herkenbaar gevoel. Bij mijn oudste had ik hetzelfde met 36 weken. 18.00 uur braken de vliezen en om 21.50 was ze er met een spoedkeizersnee. Hierbij had ik vooral moeite met het abrubte afscheid van zwanger zijn. Mijn zoontjes zijn met 33 weken geboren. Hierbij had ik al 8 weken in het ziekenhuis gelegen omdat ze er met 25 weken al uit wilden. In dit geval was ik vooral blij dat ze nog zo lang zijn blijven zitten, maar was ik ook opgelucht dat ze er gezond en wel uit waren, aangezien ik al die weken wel weeenactiviteit had. Ik vond het wel heel moeilijk om ze elke keer achter te laten en was superblij dat ze na 3 weken al mee naar huis mochten! Nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat hij snel naar huis mag!