help welke is het beste wagen.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marijke2, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik wou graag weten welke wagen het beste is .
    x-adventure tweeling kinderwagen: of de duowagen KEES of en een kees k2 duo.

2. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    dat zal zeer persoonlijk zijn. ik heb enkel ervaring met de goedkoopste kees. Ik weet niet welke dat is, het is achter elkaar. zit een babynestje bij. achter kan de kleinste. voor een zitje voor de oudste. hij kostte destijds 100 euro. babynestje erbij voor 20 dus 120 in totaal kwijt. op zich een prima wagentje, zeker voor die prijs. Duwde niet heel licht, helemaal naarmate de oudste zwaarder werd (het zwaarste gewicht zit toch voorop) maar voor dat geld een prima wagen. Zeer klein opvouwbaar. paste in onze aygo.
    niet heel comfortabel voor de kinderen, vooral de oudste zat niet zo fijn. maar als je niet hele lange wandelingen wil maken prima te doen.
    na een anderhalf jaar gebruik brak de stang af waar het bagage net onderin aan vast zat. Hierdoor kon het achterste kindje met benen bij de grond en was het niet veilig meer want hierdoor kon het kindje de benen wel breken als het over de grond liet hangen en bleef haken achter opstaande tegels. dus toen weg gedaan.

met de andere duo wagens die jij schrijft heb ik geen ervaring. Heb wel ervaring met de zoom abc design, de simba koelstra twin, en de bugaboo donkey. maar goed daar vraag je niet naar haha. maar mocht je meer willen weten, ik laat je graag mijn ervaringen horen.

Deel Deze Pagina