Wij verwachten in mei ons tweede kindje, nu hebben we zelf wel een lijstje liggen met wat jongens en meisjes namen, maar er zit nog niet echt iets tussen waarvan we denken, dit gaat het worden! Hebben jullie leuke suggesties? Onze dochter heeft Ivy. Ik zal even ons lijstje toevoegen hier onder zodat jullie kunnen zien wat een beetje onze smaak is Jongens: Liam Fynn Flynn Dex Lev Jip Meisjes: Loïs Skye Zoë
ik vind Fynn, Loïs en Zoë er leuk bij. Jane Lynn Dena Yuna Tess Jacky Liah Sadie Mila Isa Liz Nina Mex Djem Nena Joy Lotus Iris Jaimy Mia Jenna Evan Ferron Jesse Stan Noah Roan Rif/Riv Kian Silven Quin Rowan Skyler Max Cas Kaj Dean Jack Dion Bodhi Jim Ilan Nilo Luke Mick Ray Vic
Ruby Tatum Chloé Nanouk Abby Suzy Dana Mia Maeve Lucy Sandy Anna Lola Maggie Maura Lilly Kyara Penny Caro Willow Lotus Arwen Phlox Stella Fay Leah Isla Freya Trix Pam Zola Kyra Pixie Jill Joan Ciska Liz Zara Nouk Bibi Wendy Megan Luna Alexis Amy Lindy Gemma Maya Daisy Bella Tamar Judy Leiia Coco Tinka Betty Faya Ziva Vicky Flora Lily Teddy Vigo Ziggy Max Leonas Rocco Quint Rodin Lenn Scott Nestor Lex Brent Boaz Cliff Oscar Mauro Kubo Seth Sam Sidney Neron Troy Mack Binck Walt Leander Orfeo Julan Dax Nano Jef Finlay Camiel Adam Chess Clark Bobby Rupert Rover Hugo Boyd Fox Morris Lewis Gavin Mattheo Ravi Vince Linus Borre Josh Miles Sid Yannick Otis Flynt Edgar Novan Russell Axel Boris Ilja Neil Elton
Fay Julie jenna maudy marit sterre vienna mandy Jackie lola lindsey kyra elin alicia Floyd rocco Gabriel Joël bodin kiefer Senna luuk Calvin jurre dion boyd lennon yari
Flynn en Loïs vind ik het leukste uit je rijtje. Moest zelf meteen aan Owen en Lily denken. Anders misschien: Lou Lexi Kaya Tess Leia Faye Caro Philo Hebe Roan Otis Seth Vinz Dani Milo Mick Brent Ferran Nino Xem
Graag gedaan! 😊 Veel plezier met kiezen voor jullie kleintje. En geniet nog even van de zwangerschap.
Ooo ik vind Lev zo mooi! Dat was mijn eerste keus alleen eindigt onze achternaam ook op ev dus was een te hoog jan jansen gehalte. Verder geen mening, onze hond heet hetzelfde als jullie dochter (wel de afkorting van ivory omdat ze wit is) ik had er echt nog nooit over nagedacht dat mensen ook zo zouden kunnen heten totdat iemand zei: hey zo heet een meisje uit mijn klas ook. Overigens denken sommige mensen dat het een compliment is haha, iemand heeft zijn kat hetzelfde genoemd als mijn zoontje, vond hij zo'n mooie naam haha.
Spreek je de naam uit als 'aivie' op z'n Nederlands? Ik vind Fynn en Liam ( op z'n Engels uitgesproken ) daar erg mooi bij passen! Voor een meisje lastiger..
Ik zoek ook nog 2 namen die bij ivy passen, maar ik zie dat jij meer denk tijd heb dan mij😂 Ik kom er maar niet uit🤔
Flynn of Zoë vind ik al super! Voor een jongen denk ik verder aan: River, Sky, Skyler, Storm, Wolf Voor een meisje denk ik aan: Rose, Fay, Liv, Violet, Heather, Amber, Aspen
Omdat er nu twee mama's zitten met dezelfde vraag. Geef ik nog een rondje 😉 Dit keer blijf ik bij de "natuur namen" bloemen, bomen, stenen, dieren, kruiden, sterren enz. Saffron Camille Alizeé Sadira Lubna Cherry Catalpa Aloë Clover Nigella Fiorella Ebony Ornella Ixia Celosia Ardith Dimona Aurora Anthea Pearl Danica Petunia Tansy Holly Rhodé Beryl Hazel Alani Dysis Emerald Caja Jewel Acacia Zinnia Lemon Faya Ruby Lupine Ginger Dahlia Maple Willow Cerise Poppy Leilani Petal Lyla Lotus Venus Topaz Coral Dakota Fairy Honey Jade Silver Terra Meadow Eden Ceder Eagle Shadow Tiger Salix Teak Elmas Lynx Nickel Forrest Cliff Timber Aspen Fox Javor Larch Cebil Onyx Cyprus Thorn Larix Lumen Cedar Bear Ridge Basil Reef Quartz Oleander Falcon Everest Hawke Woody Flint Zinc Zircon Thunder Sparrow Salmon Rock Orion Phoenix River Sky Talon Wolfe Ash Clay Lark Ember Jaguar Orson Sable Thyme Succes ermee!