Hallo allemaal, Ik weet dat er al zoveel topics zijn met deze titel, maar ik heb ze bijna allemaal gelezen en vind echt niks leuk! Ik ben nu 20 weken zwanger en weet dat ik nog 20 weken de tijd heb, maar wil nu toch wel een beetje een begin hebben met de naam. Ik heb nogal een moeilijke smaak en vind niet veel namen leuk Ik wil dus vragen of iemand hier een leuke aparte jongensnaam heeft/kent? De naam mag niet beginnen met: A-B-E-G-H-I-O-P-U-S Deze letters willen we niet omdat het rare initialen maakt met de achternaam. We zijn op zoek naar een naam die je niet veel hoort, niet te moeilijk kan uitspreken en niet te buitenlands is (hebben nogal een Nederlandse achternaam.) Ik heb tot nu toe 1 naam die ik wel leuk vind, alleen een kindje op mijn werk (kinderopvang) heet zo: Yanoah Snappen jullie het nog? Alvast bedankt!!
Als jullie die naam leuk vinden, waarom zou je dat niet doen? Dat kindje zit nog max. 4 jaar bij jou op het kdv. Daar ben je toch van die naam 'af'.. Snap je?! en anders misschien Yoshua Yeremy
Ja dat is idd waar, maar heb net iets te horen gekregen waardoor die naam afvalt voor ons. Deze naam kan je afkorten tot Jan, en dat hebben we liever niet. Mijn opa heette zo en dat was allesbehalve een leuke man! De andere 2 namen vind ik te 'gewoon' Wel bedankt voor je reactie!
*Djayce *Djesley *Kayden *Kyanu *Kayden *Qiyano *Raileigh *Reilly *Riley *Trey Een lijstje van iemand anders een paar topics terug
Manoah Jonathan Nathan Morris Mischa Joshua Yentl Yorben Collin Duncan Dominique Jurre Yngemar Yannick / Yanniek
Heey liam vind ik eigenlijk wel heel leuk! Vanavond even aan manlief vragen Bedankt!! Meer suggesties zijn welkom hoor
Nou, maar een poging doen dan! Yannick Noah Joas Jonah Nils Noud/ Nout Rafi/ Ravi Jules Julian Jur Jurre Julius Jurrian Jorn Kjel Deniz Toby Tobias Timon Tigo Mats Mauro Victor Ian Illyas Finn Wout Lenn Yorick