Help??welke kinderwagen kiezen.....

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door DTtje, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Alvast bedankt voor jullie hele leuke en leerzame berichtjes..
    Ik zit te twijfelen tussen de Joolzday en koelstra....denk ik.....um um// nog steeds erg twijfelen???
    Ik vind het jammer dat er vaak mankementen zijn aan kinderwagens, vooral omdat ze zo duur!!!!! zijn...

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Wij hebben een Joolz day gekocht, wordt woensdag bezorgd. We vonden m om te beginnen gewoon heel mooi, In de winkel mee gereden en rijd echt super fijn. Klein in te klappen en voelt heel degelijk aan.

3. julia babies

julia babies Nieuw lid

29 mrt 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    ik heb bij beide kinderen een teutonia gehad.
    later heb ik mijn teutonia omgeruild voor een mutsy omdat daar een duoseat op kon,maar wat heb ik mijn teutonia echt ontzettend gemist. (en nog steeds eigenlijk)
    stuurde heel licht. stevige wagen en ik zelf vond hem hartstikke mooi. maar er zijn er best veel die de teutonia modellen niet mooi vinden

5. baby1986

baby1986 Lid

15 mei 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de iCandy besteld,mooi stevig en handig denk ik.

6. Storm

Storm Niet meer actief

Wij hadden als combi een x-adventure. Vond het een geweldige wagen. Met luchtbanden, ruime bak, wendbaar en stuurde erg licht. En niet duur.
    We hebben nu een Phil & Teds. Ook een heerlijk ding hoor, ook omdat we hem vooral als duo gebruiken en ook nog even zullen blijven gebruiken. Maar die moet je volgens mij ook echt meer zien als een luxe buggy. Want die kan niet tippen aan de 'normale' combi-kinderwagens.

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wij hebben de Joolz Day net binnen. Rijdt heel fijn (ervaring bij vrienden), we vinden m mooi, hoog!! (hoef ik niet zo te bukken ook al ben ik klein), klein in te klappen. Duur, maar ik had er voor gespaard!

8. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Hier ook n mc mura 4... En we zijn er helemaal weg van!

Past achterin n 3-deurskoekblik... Makkelijk te hanteren... Grote reisbak... En tja... Euhm... Gewoon geen klachten... =D

9. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Done... :cool:

Deel Deze Pagina