help! welke kinderwagen????

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door eve, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Pff ik vind de kinderwagens in nederland zo verschrikkelijk duur..wat een prijzen zeg. Je hebt er natuurlijk wel wat voor...maar toch. Onze kinderwagen was 95 euro omgerekend. Wel beetje miskoop want mag dus pas vanaf 6 maanden gebruikt worden het is meer een soort buggy idee maar kan wel helemaal liggen. Maar goed ik verwacht ook nie tdat ik er super veel gebruik van zal maken ofzo dus wat dat betreft is het denk wel een goede. Maar als ik die prijzen hier in nl zie...dan heb ik van datzelfde geld dus mijn hele baby uitzet gekocht (bedje, kinderwagen, autostoeltje) en allemaal nieuw.

2. nijn

nijn Lid

28 apr 2006
    99
    0
    0
    Wij gaan voor de Mutsy Urban Rider.

3. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    wij gaan voor de mutsy urban rider met 4 wielen, echt een super wagen, lekker stoer en lijkt me ideaal!
    grote luchtbanden eronder zodat de beeb niet elk hobbeltje in de weg voelt!
    en idd wel erg prijzig ja die wagens maar je doet er wel lang mee, tot een jaar of 3 a 4 zitten ze er toch wel in denk ik...

4. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Wij hebben de mutsy 4 rider met luchtbandjes..... Hadden eerst de urbanrider gekozen, maar toch nog veranderd ivm de draaicirkel die ik fijner vind als de wielen aan de voorzijde zwenken.

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Nou dat is wel heel lang hoor, ik heb ze tot ongeveer een jaar erin gehad, want als ze gaan lopen is het makkelijker om een buggy mee te nemen ipv die hele wagen. Ook als je met de kleine gaat fietsen kun je zo'n ding niet meenemen. Dus reken tot iets van 1 jaar maar hoor dat ze erin zitten. Ik vind ze ook belachelijk duur, slaat eigenlijk nergens op. En op marktplaatst staat het ook vol met nauwelijks gebruikte kinderwagens.

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    mijn vriendin heeft er ongeveel 3 jaar meegedaan...
    gewoon de wandelwagen als buggy gebruikt, komt op het zelfde neer, is ook een buggy dan eigenlijk alleen iets groter...
    maar fietsen doe ik niet, doe alles met de auto en daar past hij prima in.
    en tuurlijk willen ze op een gegeven moment gaan lopen maar als ik ga winkelen in de stad dan zit het kind toch echt in de wagen en niet lopend naast me, wordt gek dan, ben je je kind overal kwijt!

Deel Deze Pagina