Oud roze is heeeel gaaf! Staat ook op mijn lijstje.. maar vraag me af of dat niet te vrouwelijk is zegmaar? Ik wil trouwens assecoires in het paars,roze en in de blauw kleur aanschaffen... Hmmm... oud roze komt een stapje hoger op de lijst Wat voor kleur gordijnen passen daarbij?
Smurfblauw? Gekheid natuurlijk, framboosrood vind ik echt heel erg mooi. Roze ook, maar dat vinden mannen vaak niet zo "mannelijk".
Ik wilde ook oudroze voorstellen! Dat hebben wij sinds kort (kleur van Flexa) en ik ben er superblij mee! Iedereen die hier binnen komt (ook mannen ) zegt ook meteen dat het zo'n mooie kleur is . Zal straks of morgen (bij daglicht) eens een foto maken. Edit: wij hebben er donkergrijze gordijnen bij, omdat we ook een grijze vloer hebben, maar een bruintint staat er ook mooi bij denk ik.
Nou,jullie maken het me niet gemakkelijk zeg Ik ga zometeen eens kijken of ik een moodboard kan maken..
Ik heb nog even gekeken maar het kleurnummer staat niet op de emmer. Mijn man wist het ook niet meer.
Maakt niet uit,toch bedankt voor de moeite! Ga aankomende week eens rondneuzen in een karwei of gamma! ben benieuwd waar ik uiteindelijk mee thuis kom!
Vind bij nader inzien roze toch warmer ogen dan de paars achtige kleuren... Gister de hele avond op zoek geweest,en dat was de conclusie eigenlijk Ook dat roze mooier kleurt bij bruin dan paars,paars en bruin maakt meteen wat killer en donkerder. Roze of bruin gaat het worden!
ik lees ff mee. hier nu alles licht en 1 muur is donker bruin. over paar weken verhuizen en wil dan wat anders. wel 1 muur die anders is dan de rest, maar wil niet weer bruin. hekel aan roze, geel, oranje en paars. dus hoop dat ik hier ideeen kan opdoen
Oei, heb je net een soort van besloten, maar ik heb toch nog een ideetje: groen! Ik heb even op flexa.nl gekeken: iets uit de laurier serie bijvoorbeeld, of bamboe (iets frisser). Kijk bij kleurfamilies. Ik heb ook een bruingemeleerde bank (donker), een redelijk donkere eiken vloer en witte kasten/tafels. Mijn muren zijn 3 kleuren varierend van bijna wit tot middenbruin, allemaal aan de grijze kant van bruin.
Daar zeg je wat! Toevallig zag ik daar een plaatje van.. groen kan ook erg mooi en warm zijn.. Help?! Whaha wat is dat toch moeilijk zeg,een keuze maken! Heb je een foto van je woonkamer?
histor neushoorn - Google zoeken Deze kleur heb ik op de lange muur. De rest van de muren zijn wit Ben er nog iedere dag erg blij mee.