Toen we vroeger fantaseerden over kinderen, zeiden we als we een jongen krijgen word het Pepijn! En nu wordt ons 2e kindje een jongen!! Maar begin nu te twijfelen over de naam! is het wel DE naam?? Wat ik verder ook misschien wel leuke namen vind zijn...Stijn, Tijmen, Joas. Het moet wel Hollands zijn en een beetje apart mag ook wel. Fedde en Hidde zijn weggestreept door mijn vriend. Wat vinden jullie van Pepijn?? Of hebben jullie nog andere leuke ideeën?? Thanx!!!
Pepijn vind ik een leuke naam. net als Quirijn Lutijn Silvijn Romijn Marwijn Casijn - Cazijn Wijnand Jelmer Riemer Floren Joren
Joas en Mias staan nu hoog op mijn lijstje. Ik vind Joas leuk, vriend Mias... Ik vind m misschien te apart.. Lastig!! Bij onze dochter konden we ook pas met 33 wkn zeggen JA dit word DE naam!
Ik vind de naam Pepijn erg mooi, ook veel mooier dan de andere namen die je noemde. Nog een paar ideetjes: Gijs Bastiaan Fabian Oscar Olivier Diederik Emrik Casper
Pepijn is een superleuke naam! Ik wilde een zoon altijd al Thijmen noemen (vind ik dus ook een leuke naam). Toen ik zwanger was bedacht ik een andere naam, en nu vind ik het toch een beetje spijtig dat ik geen Thijmen heb. Joas en Mias vind ik trouwens niet zulke leuke namen, heel andere categorie.
Ik vind het jammer dat Pepijn zo populair is de laatste tijd,net zoals Tijmen. Maar het is wél een leuke naam
Ik vind Pepijn een leuke naam. Maar als je gevoel zegt, niet doen, dan moet je daar naar luisteren vind ik. Wij hebben met onze jongste echt vier weken voor ik uitgerekend was nog van naam veranderd. De naam die we in gedachten hadden voelde niet goed. En ik ging steeds neer twijfelen. Terwijl ik het objectief nog steeds een mooie naam vind. Op een gegeven moment mn twijfels met mn man gedeeld en die bekende dat hij eigenlijk met hetzelfde zat. Dus toen hebben we echt binnen een kwartier een compleet andere naam gekozen die wel heel goed voelde. En toen hij eenmaal geboren was zei ik tegen mn man, zie je wel, het is helemaal geen ....., maar echt een .....! Hahahahaha Ik ben nog steeds helemaal blij met de naam en dat we toch veranderd hebben. Zijn naam past echt bij hem. Kortom; volg je gevoel!
Ik vind het altijd leuk dat hier om meningen wordt gevraagd (en zeker blijven doen, we lezen graag mee!), maar een naam kies je op je gevoel. Als jij JA! schreeuwt bij Pepijn, moet je voor Pepijn gaan. Ik ben zelf meer van de stoere namen en vind Pepijn een vrij 'zachte' naam. Ik probeer dan een veertiger voor mij te zien (want een naam geef je voor het leven natuurlijk) en dan te kijken of het daar ook bij past. Maar Pepijn en Sem (bijvoorbeeld) vind ik heel lieve jongetjesnamen, maar geen echte mannennamen (wat ze toch een groot deel van hun leven zijn, mannen!).
Ik vind Joas en Mias veel leuker dan Pepijn. Pepijn vind ik wat 'sullig' overkomen (niet lullig bedoeld overigens!).
Fleetwood.. Ik vind het leuk om andere meningen te horen over een naam. Zoals je ziet verschilt dat nogal! Uiteindelijk bepaald ons gevoel idd DE naam! Nu vind ik Pepijn aan de ene kant een beetje te zoetsappig, kakkie voor bij ons. Maar vind het wel een leuke naam. weet gewoon nog niet wat ik wil! Joas en Mias klinkt wel vlot! O en Noud/Naut was ik ook vergeten te normen, is ook leuk!! Bedankt voor jullie meningen!! Vind ik leuk om te lezen!!
Pepijn gaat wel, een twijfelgeval voor mij vanwege -pijn. Zou zelf daar niet voor kiezen maar voor een ander leuk. Joas vind ik erg leuk. Mias vind ik dan weer niks, wel aardig als Midas.