Ha meiden, heb hier al een topic geopend omdat mijn man en ik het erg lastig vinden om een naam te vinden die we allebei leuk vinden. We vinden allebei heel andere namen leuk en daardoor is het nogal moeilijk! maar nu zijn er 7 namen waar we ons allebei wel in kunnen vinden maar er is nog geen 'dit is hem' gevoel. Ben benieuwd wat er uit deze poll komt! Bedankt voor het stemmen!
Op volgorde van leuk naar minder leuk: 1. Daan 2. Thijs 3. Bram 4. Milo 5. Finn 6. Rick 7.Twan. Daan, Thijs en Bram vind ik alledrie heel leuk. Milo en Finn vind ik een andere stijl, minder mijn ding. Rick en Twan heb ik minder goede associaties mee.
Milo! Ik hou niet zo van alledaagse namen, en dit is dan samen met Finn de enige naam die ik leuk vind. Milo vind ik net even wat leuker dan Finn
niet echt mijn soort namen maar als ik moest kiezen zou ik voor rik gaan. alleen dan wel zo geschreven.
Wat een verschillende reacties maar ben er wel heel blij mee! ben me er bewust van dat het iets persoonlijks is maar omdat mijn man en ik niet echt op 1 lijn liggen blijft het lastig en zijn meningen van anderen wel heel makkelijk. Zelf vind ik Ruben helemaal super maar mijn man vind het echt niks en die naam gaat hem dus ook echt niet worden. Mijn man vind Milo en Twan erg leuk maar daar moet ik wel een beetje aan wennen maar ik vind ze wel leuk! Meer reacties zijn welkom!
Ik vind Bram en Thijs de leukste namen! Mijn zoontjes heten namelijk zo... : ) Sowieso ben ik van de simpele, Hollandse namen maar wat ik ook erg belangrijk vind is dat de naam ook nog klinkt bij een volwassene. De namen Finn en Milo zijn voor een kind best aardig, maar ik vind het voor geen meter klinken bij een volwassene.
ik heb hier op het lijstje staan ook bram twan en thijs verder hebben wij stijn, lars, sven, owen,tim. onze zoon heet Rins misschien heb je er wat aan.
Grappig dat we een aantal namen hetzelfde op het lijstje hebben staan. Lars en Sven kunnen niet vanwege neefjes in de familie met deze naam. Stijn/Steijn en Tim vind ik ook erg leuk maar manlief niet. Owen vind ik eerlijk gezegd niet zo leuk. Rins is ook een hele leuke naam maar past niet echt lekker bij de naam van onze dochter. (A.mber)
Onze voorkeur gaat steeds meer uit naar Twan... terwijl deze in de poll juist onderaan staat! haha. Gelukkig hebben we nog even om er over na te denken. Bij onze dochter waren we er snel uit en waren we allebei overtuigd maar nu helaas niet.
Denk even goed na dat heel veel voorkomende namen zijn, zonder waardeoordeel te geven Je hebt hele grote kans dat deze namen nog 2 of 3 keer in de klas straks voorkomen.... Vind je dat niet jammer?
Bedankt voor je reactie. ben me er van bewust maar wij vinden vaak de top 20 namen wel erg leuk dus ja dan is het kiezen of delen, he. Zelf denk ik dat Twan en Milo niet zo heel veel voorkomende namen zijn maar misschien vergis ik me.
Ik vind Finn en Milo de leukste namen! Ruben staat wel erg leuk bij Amber. Jammer dat je man dat niet zo leuk vind dan.. Robin dan? Rubin?