Hallo dames, Jongensnaam hebben we al klaar, alleen meisjesnaam nog niet. We twijfelen tussen deze 3, graag jullie mening!
(O)livia vind ik het mooiste. Ik vind Beau mooier voor een jongen en Vajén is te bekend geworden sinds The Voice Kids.
Ik vind Livia de mooiste van de drie. Beau vind ik ook een leuke naam, maar voor een meisje zou ik dan Bo schrijven.
Ik heb gestemd op Livia. Olivia vind ik nog net wat mooier. Beau is de mannelijke vorm van mooi in het Frans, dus zou ik nooit als naam aan een meisje geven. Ik zou dan kiezen voor Bo, wat ik wel echt een stoere naam vind! Vayen vind ik echt zo'n vreselijk afgezaagde naam geworden. Het lijkt wel of heel NL ineens zijn/haar dochter Vayen wil noemen sinds The Voice.
Ik wist eerlijk gezegd niet dat de naam Vajén bekend was door the Voice kids. Ik kwam deze naam tegen op site's van geboortekaartjes. Ik vind de schrijfwijze van de naam Beau mooier, mede omdat dit beter past bij de Franse meisjesnaam van onze dochter.
Vajén! Prachtig! Daarnaast heb ik nooit naar the voice kids..... En ook al zou de naam daardoor nu 'afgezaagd' zijn geworden, ik vind het een mooie klassieke naam. En zou de naam zeker daardoor niet laten vallen. Vriendin (33) heet Vajénne, daardoor ken ik de naam.