Hallo allemaal, Ik heb ook enige hulp nodig met de namen eigenlijk was ik er al wel uit maar toch twijfel ik nog tussen Joël en Jonah. Liefs San
Weet je ik vind Joël zelf ook een hele leuke naam, alleen heeft Jonah wel een hele speciale betekenis voor mij. Mijn zwager die voor mij meer mijn broer was, is nu bijna 4 jaar geleden overleden en ik had een hele sterke band met hem. Hij heette Johan en eigenlijk wil ik iets met zijn naam doen voor als ik een kindje krijg. Alleen wil ik niet zo'n standaard naam. Vandaar dus dat ik twijfel tussen Jonah en Joël.
als dat voor jou speciale naam is Jonah zou ik dat doen vooral omdat jou zwager ook zo heb geheten en waar je een sterke band mee heb gehad
Dat vind ik een strak idee van christie op die manier heb je toch beide namen en hoef je niet te kiezen. Wij hebben dat bij gijs ook gedaan. Hij heet officieel gijs david ( david is vernoemd naar mijn vader die helaas is overleden). groetjes, Tamara
niks te danken, je kunt ook wachten tot de geboorte en kijken welke naam het beste bij het hummeltje past,doe je die het eerst christie