Hallo dames. Ik zit nu op me 19de cyclus dag moet over 10 dagen me menstruatie krijgen, maar nu al 5 dagen heb ik nogal pijn in me onderbuik en in de linkerzij en s'nachts in bed word ik misselijk ook is mijn ontlasting nogal meer dan normaal en ook meer lucht nu is mijn vraag is dat een innesteling of eisprong? Of toch wat anders? Ik ben voor een 1 ste kindje bezig dus weet nog niet helemaal hoe mijn lichaam werkt tis mijn 2 de maand zonder pil hopelijk herkent iemand dit probleempje en hoor ik het graag
Hoii, Ik heb zelf niet bewust mn innesteling gevoeld dus kan niet uitleggen hoe dat voelt. Wel heb ik last van mijn darmen, maar dat had ik al voor ik zwanger was. Misschien is het zoiets? Vooral omdat je ook aangeeft dat je meer ontlasting hebt en lucht. Heb wel eens gehoord dat vrouwen die zwanger zijn dat ook opeens hebben...dus wie weet. Succes en hoop dat je snel een posi test hebt! -x-
Hoi, Ik heb afgelopen ma of dinsdag (denk dinsdag) m'n eisprong gehad. Sinds vandaag (vrijdag) had ik een paar felle steekjes linksonder en nu de hele tijd een soort mensturatie achtige krampen. Herkent iemand dit als innesteling?? Bij m'n vorige zw schap heb ik niets van de innesteling gevoeld. Bedankt voor de reacties. PS. Ik heb altijd een heel regelmatige cyclus, dus weet zeker dat t niet m'n menstruatie is die er aan komt....
Ik zit nu op CD21. Ik heb sinds gisteren ook buikkrampjes. Lichte steekjes en een licht misselijk gevoel. Ik zou mijn regels pas binnen een 6tal dagen mogen krijgen. Maar tijdens mijn vorige twee cyclussen kwamen ze telkens een week te vroeg waardoor ik nu progesteron moet bijnemen om die periode te verlengen. Ik denk echt dat het mijn regels zijn die erdoor gaan komen of kan het ook van de progesteron komen, die steken? Ik heb ook minder behoefte aan eten en voel me echt uit mijn doen (ook heel moe) maar dat had ik tijdens mijn vorige regels ook. Echt verwarrend allemaal en alleen tijd kan raad geven zeker? Groetjes!!
Hoi meiden, Het kan een innesteling zijn, maar eigenlijk kunnen die krampjes en kwaaltjes van alles zijn, maak je niet te gek. Een test is de enige manier om uit te wijzen of je zwanger bent of niet... nog even afwachten dus!