Zelfde voorletter

Discussie in 'Babynamen' gestart door Diddlmouses, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wij hebben een naam voor Lisa dr zusje op het oog, maar helaas begint het ook met een L
    Wat vinden jullie, absoluut niet doen, onhandig met post ed.
    Of toch gewoon doen omdat we de naam zo leuk vinden?

Geen een andere naam haalt het wat ons betreft bij die naam, moeilijk moeilijk moeilijk....

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Lijkt me heel erg moeilijk. Wij hebben Louise maar 1 naam gegeven en willen dus een volgend kindje expres geen naam die ook met een L begint geven. Mij lijkt het namelijk superonhandig met post, officiele documenten etc.

Maar als dit voor jullie DE naam is... tja, lastig.... oftewel aan mij heb je helemaal niks :D

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

We hebben lisa ook maar 1 naam gegeven en omdat ik 2 namen eigenlijk helemaal niet leuk vind vind ik het ook niet leuk om dta dit x wel te doen, want daar hebben we ook aan zitten denken, dan zou je van het probleem met de post af zijn..

4. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Ik zou t gewoon doen, als je de naam echt zo leuk vind wrm niet. Van dat kleine post probleemje ga je tog niet kapot, als daar een hele mooie naam tegenover staat? Liever dat ze voor de hele leven een hele leuke,mooie,stoere en lieve naam heeft toch???

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Moeilijk.... Je hebt nog even.. Ik geloof dat het toch wel onhandig is. Zeker als ze wat ouder worden. L. Jansen -voor wie is het dan? Dan maak je telkens elkaars post open, nouja, tussen de 14 en de 22 jaar zo'n beetje.. want voor die tijd krijg je volgens mij niet veel post gericht aan een voorletter zeg maar...

Anderzijds, dan zijn we al gauw 10 jaar verder... hoeveel gaat er dan nog via de post? Er gaat al zoveel digitaal...

Persoonlijk zou ik het niet doen, maar ja, dat is makkelijk praten als je dat dilemma niet hebt.

Deel Deze Pagina