Graag jullie ongezouten mening! Onze dochter heet L. ayla (uitspraak leelaa) en is vernoemd naar het nummer van Eric Clapton. Nu willen we deze muziekgedachte doorzetten en zijn we uitgekomen op de naam Davis. Wat vinden jullie daarvan? Leuk, stom, idioot? Goed of raar naast onze dochter? Ben benieuwd!!!
Afhankelijk van de uitspraak. Echt daaa vis is het niet mooi, op zijn engels dayvis dan wel. Met wel jullue spelling.
Voor mijn gevoel is dat een achternaam. Ik denk aan Miles Davis of die schaatser Shawny Davis. Nb. Is Miles niet wat? Ook een beetje in die hoek.
Bryan, David, Mick vind ik persoonlijk een beetje achterhaalde namen. Komt idd van miles Davis . Miles vond ik wel leuk, alleen mijn man zegt dan: noem 'm toch ook geen kilometer
Niet leuk. De naam van je dochter vind ik prachtig, maar Davis vind ik echt een achternaam en daarnaast veel te engels naast Layla.
Nee, vind het niet mooi. Wat er misschien een beetje op lijkt qua uitspraak maar wel een meisjesnaam is: Mavis/ maevis of misschien Maeve?
Davis kan wel. Miles vind ik leuker. Is gewoon een naam in tegenstelling tot kilometer. Nog andere favoriete artiesten? Dylan misschien? Of Lennon?