Mijn dochter was vanaf dag 1 erg onrustig, veel krampjes en veel te snel drinken. Op aanraden van een kennis ben ik toen ze 1.5 maand was de B-free flessen gaan gebruiken. En vanaf toen ging het heel goed! Met 3 maanden had ze nooit meer kramp! Dus ik wilde dat even melden, en ik hoop dat andere baby`s er ook veel baat bij hebben want die krampjes zijn zo zielig!! Liefs vinnies
De ergste krampen zijn toch vaak ook alleen de eerste maanden? Vraag me dus af of het van je fles is geweest
Iedere baby is anders, en bij iedere baby helpt weer iets anders tegen krampjes. Maar fijn dat je een oplossing voor je kindje gevonden hebt!
klopt.. met 3 maanden zijn de darmpjes volledig gewend zeg maar en nemen de krampen af of stoppen ze.. kan natuurlijk heel goed dat die fles wel heeft bijgedragen...
Het verschil van de eerste 1.5 maand en de periode erna tot 3 maanden was heel erg groot. Dus ik denk dat de fles zeker heeft geholpen. Heb de eerste 1.5 maand allerlei andere dingen geprobeerd en deze fles hielp goed. Dus vandaar dat ik het even wilde delen.
een boel mensen kende de tip denk ik al wel, hier ook een overstap gemaakt (tijdelijk) op de dr brown fles. een nadeel ervan vind ik dat de luchtpijp ook vol komt met melk wat vogens mij dan de werking van de fles tegengaat. ik gebruik de difraxfles, die bevalt mij toch iets beter.
Oh dat is wel vervelend dat de luchtpijp vol komt. Fijn dat de difrax fles beter bevalt. Die is ook weer iets voordeliger. Oh en leuke naam Sven!
Ik had dat ook altijd en toen kwam mijn man met het volgende: 1. Niet schudden met de fles. 2. Als je dat wel doet (ikke wel.. ) voordat je gaat voeden even de dop losdraaien (en weer vastdraaien natuurlijk) en klaar is klara. Nooit meer lucht in de pijp gehad!
ik heb het niet over lucht in de pijp maar echt de voeding zelf, dan lijkt me dat die pijp niet meer echt werkt toch? ik kreeg het niet voorelkaar dat het er niet inliep of heeft iedereen dat, dat er voeding in de pijp loopt.
Heb dat ook wel eens. Je moet idd de dop even open en dicht draaien en dan gaat het er weer uit. Ik vind het super flessen!!!