Help... welke staafmixer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door simba32, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Wil straks voor ons zoontje zelf hapjes klaarmaken en dan pureren met de staafmixer,maar zie door de bomen het bos niet meer in het aanbod van staafmixer

Dus mijn vraag is welke staafmixer hebben jullie en hoe bevalt het.. pureert het goed ..hoeveel watt ,want daar zit ook behoorlijk veel verschil in en welk merk kunnen jullie aanbevelen..
    Ook negatieve ervaringen zijn welkom dan kan ik een keuze maken in de staafmixer wereld...

alvast bedankt

2. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Je hoeft niet te pureren he? Er zijn ook andere opties. Gewoon prakken of Rapley. Verder doet volgens mij elke staafmixer hetzelfde.

3. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
  4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik heb n setje van tomado. Nog geen twintig euro en werkt perfect. Je kunt ook groenten stomen en het door een zeef prakken. Schijnt ook goed te werken!

5. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    bedankt tot zover voor jullie hulp!

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb een hele goedkope (volgens mij iets van tomado?) gekocht voor 10euro bij kruidvat. Doet gewoon wat hij moet doen: pureren. Heb hem niet heel veel gebruikt en had niet veel eisen. Gebruik hem nu bijna niet meer.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb/had de allergoedkoopste van de blokker. Van dat budgetmerk/eigen merk. Ding heeft 10 euro gekost en pureerd superglad. Ik heb hem alleen de eerste maand gebruikt. Daarna was prakken goed genoeg.

8. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik had de goedkoopste van de bcc, van een tientje ofzo. Ik heb hem maar twee weken gebruikt, vanaf 5 maand gewoon alles geprakt met een vork. Dat tientje was dus eigenlijk weggegooid geld.

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik had een hele goedkope, maar die begaf het tijdens het maken van het eerste hapje haha.
    Toen een dure gekocht, fijn ding van jamie oliver bij bol. Com
    Met allerlei opzet stukjes en hakmolen ed.
    Maar een goedkopere doet t ook ;)

10. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Hier eentje van €99,- van Philips veel accessoires en goede power. Merk wel verschil met sommige goedkopere.

Overigens heb ik deze met schell kortings bonnen voor €69,- kunnen krijgen.

Hier wordt hij voor veel meer dan alleen hapjes gebruikt. Dochter eet met de pot mee. Maar nog steeds bijna dagelijks dat ie gebruik wordt.

Zou dus eerst nagaan waar je hem nog meer voor wilt gebruiken buiten de hapjes en dan he keuze maken

11. adi

adi Niet meer actief

Ik heb ooit eentje gekregen met een mini hakmolen, mini mixer en de staafmixer in 1. Ik gebruik hem nog best vaak in de keuken ( even uien snijden, eieren klutsen, met de staafmixer door de soep ed)

Voor de babyhapjes heb ik hem 3 weken gebruikt en overgegaan op prakken en stukken. Gepureerd eten hoeven ze maar heel kort ( of helemaal niet), want dat kun je amper 'vaste' voeding noemen.

12. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Bedankt voor alle info.. Ik denk dat ik maar voor een goedkopere ga en als ik hem dan niet lang gebruik is het geen weg gegooid geld..

Deel Deze Pagina