Ik vind Amber en Valerie allebei wel passen, maar vind Valerie een net iets mooiere naam (en nog mooier: Valeria, zoals Valerio dus ). Robin vind ik persoonlijk meer een jongensnaam, hoewel ik behalve een jongen ook een meisje met die naam ken; ik kan me niet voorstellen dat hij daarmee ooit gepest zou worden. Succes!
Hmm ik stemde voor Valerie omdat ik dat de leukste/mooiste naam vind, maar toen zag ik de namen van je andere kinderen en daar vind ik Amber dus beter bij passen!
Heel erg bedankt! Ik zie dan 3/4 voor amber gaat...al blijf ik mijnm twijfels hebben over de naam, je kan hem moeilijk afkorten en heeft een vervelende betekenis (reukstof uit de darmen van een potvis). Is de naam niet een beetje aso? Kent iemand die Amber heet? Of gepest wordt? Liefs!
Ik ken helaas geen Amber! Maar hoewel ik Valerie de moosite vind, vind ik Amber ook een prima naam hoor! Kan me niet voorstellen waarom ze iemand daarom pesten!
Ik zou voor Amber gaan. Ik vind het ook mooi passen bij je andere twee kindjes (hoewel ik dat persoonlijk niet zo belangrijk zou vinden eigenlijk) Maar ik begrijp dus dat je behoorlijk twijfelt over Amber? Waarom is die naam dan overgebleven? Valerie is niet helemaal mijn smaak. En ik zie niet hoe je dat wel 'mooi' kunt afkorten. Alleen Val kan denk ik als afkorting en dat is niet echt leuk vind ik. Maar... ik wil je niet nog meer aan het twijfelen brengen! Amber zou ik om die betekenis niet laten vallen eigenlijk. Dat weten maar weinig mensen. Ik dacht meer aan de geur van wierook amber toen ik de naam zag en dat is een lekkere geur
Valerie is ook leuk af te korten naar 'VAllie' Zo wordt mijn oppaskindje genoemd Ze noemt zichzelf Vallie Ballie haha XP
Ik vind Valerie een mooie naam en leuker dan Amber. Ik zou dus kiezen voor Valerie. Wellicht 'past' Amber beter in het rijtje van je andere kinderen. Maar daar zou ik niet zo naar kijken. Valerie is een super leuke naam
Ik ga voor Valerie, maar ik ken een hond die heet Amber, dus daar asocieer ik het dan weer mee. Valerie sowieso een mooiere naam
Ik heb op Amber gestemd, omdat ik die naam beter bij Noortje en Robin vind passen dan Valerie. Valerie ik leuker dan Amber, maar ik vind hem pas echt leuk als hij geschreven wordt als Valérie, en ook zo uitgesproken wordt, dus niet met een lelijk Hollands accent zodat het bijna als 'fallerrrie' klinkt, maar een beetje op zijn Frans .