Romi past beter bij de namen van de andere kids maar ik vind het geen leuke naam, beetje ordi ook. Dan liever Romeé of Rhodé. Elin is veel mooier.
Romee vind ik een hele mooie naam, maar past absoluut niet bij de naam van mn andere dochter! Iemand nog een andere naam die te binnen schiet? Word er nu toch wel heel zenuwachtig van, haha. Denk dat we dan toch maar voor Elin gaan.
Ik vind Elin het mooist en ook het leukst bij de namen van je andere kinderen Ook leuk: met Elin houd je de 'n' in de namen; dat hebben J. en D. ook allebei! Hier wat namen die ongeveer dezelfde oorsprong hebben als J. en D., een N in de naam hebben en 3 tot 7 letters hebben: Aline Anaïs Annora Arline Avaline, Aveline Avalon Bente Brynn Calluna Carine Carlyn Carmen Carolyn / Karolyn Eden Elena Éliane, Elian Emeline Evelien, Eveline, Evaline Feline Fenna Florine Gwen Hannah / Hanna, Hanne Ianthe, Janthe Ileen, Ilene Imogen Ina India, Indiana Indigo Inez / Ines Ione, Iona, Jona Ismene Karina Karlene Lana Laryn, Lauryn Lauren Laurine Leanne, Lianne Lena Lenora, Lenore Leonie Lexine Lillian, Lilian, Liliane, Liliana Lina, Lien Lisanne Loren Lorene, Lorena Luanne / Louanne Lynn / Lynne, Lynna Manon Maralyn Marine Marlyn Maurine Maxine Méline, Melina Milena Mina, Mona Mylène Nadine Naomi Nessa Neva Nia Nika, Nieke Nikki Nina, Nena Ninon Noëlle Nola Nora / Norah, Noor, Noortje Regina Renate, Renata Robin / Robyn Robine, Robina Rona, Roni Rosalin / Rosalyn Rowan, Roanne / Rowanne Sabine, Sabina Sabrina Sanne Saranna, Sarina Selene, Selena Selina, Salena, Salina Serena, Serina Simone, Simona Solène Tarina Taryn Vanessa Vérène Vianne Vienne Vivian, Viviane Xanthe
Bedankt! Zitten ook een hoop mooie Namen tussen! We moeten alleen vernoemen naar H.elena C.ornelia M.argaretha
Ik vind Romi leuker klinken bij de namen van je andere kinderen, persoonlijk vind ik Romy nog mooier staan
waarom moet Romi dan met een i en niet met een y ? (sorry voor de vraag maar ben Belgische en snap niets van dat vernoemen ) Ik vind Romi (y) veel leuker dan Elin (Elin klinkt niet af voor mij) Succes ermee
Gezien je andere kids zou ik voor romi gaan. Elin (Scandinavische naam) vind ik er niet echt bij rijmen. Al is hij bij ons een kans hebber voor een meid bij onze Zweedse namen.
Dat gevoel heb ik dus ook dat Romi beter past Bij de andere 2! waarschijnlijk gaan we hier toch voor! naam is niet achterhaald toch?
Ik hou persoonlijk niet van de "i" klank op het eind bij een meisjesnaam. Ik heb dus gestemd op Elin.