ik heb gestemd voor Olivia, prachtige verfijnde naam. Mara betekent bitter, daarom zou ik de naam nooit kiezen. en malou zit het woord mal in, malle malou wordt wel heel makkelijk. zou ik persoonlijk nooit doen omdat ik dan bang ben dat mijn kind gepest wordt
Malou, niet omdat ik die het mooiste vind, maar wel het beste vind passen bij Beau. Mara is Bijbels en betekent bitter of bitterheid, dat zou ik mijn kind niet zo snel mee willen geven. Olivia vind ik wel leuk, maar minder leuk bij Beau
Olivia Ik vind het een mooie naam, klassiek, overal uit te spreken en populair.. 300 kinderen per jaar krijgen de naam.. Over heel NL.. Tja als je het mooi vind so be it.. Mensen kiezen ook nog steeds voor Sem, Lieke en Bram. Dat is pas populair. En onze dochter heeft Olivia, alleen maar complimenten!
Leuk om alle reacties te lezen! Ik neig nog steeds naar Malou en mijn vriend naar Olivia. Manou vind ik ook prachter Vlinder74, maar dat vindt mijn vriend weer minder. Lastig, maar we hebben nog even
Mara betekent bitter, vindt ik nooit zo geschikt voor een kindje. Marlou vind ik leuker dan Malou. Ik heb op Olivia gestemd, maar vindt Marlou nog leuker.
Ik ben de olivia hype een beetje beu. Mara en Malou vind ik beide leuk, ik heb op de tweede gestemd, omdat ik er een positieve associatie mee heb (familielid)
Is er een hype rond Olivia? Die heb ik dan gemist. Kwestie van smaak niet of er een hype gaande is denk ik. Ik zelf vind Olivia prachtig!! Succes met de keuze. Uiteindelijk kies je altijd goed 😄