....Charlie!! Ik vind 'm zelf wel stoer....hou toevallig van namen die zowel door jongens als meisjes gebruikt kunnen worden (Robin, Bo, Renee).....maar Charlie hoor je niet zo vaak Wat vinden jullie ervan?
geweldig leuke naam maar om een jongens naam te krijgen als meisje is niet leuk. Ik heb er helaas ervaring mee en zeker vroeger was het niet leuk
Stond ook op mijn lijstje, maar vriendlief vond hem niet mooi.. Ik vind hem wel leuk, mss nog leuker als je in de states of uk woont wel.
Leuk zeg de reacties! Bedankt voor de eerlijkheid ook... Merk dat ik er steeds meer naar toe begin te groeien...en zie inderdaad ook een klein stoer meisje voor me , maar tevens een stoere dertiger bijvoorbeeld Bedankt en jullie ook allemaal succes met de namen zoektocht!
vind ik echt niet leuk, sorry ken ook een meisjesbaby die bobby heet, boeh! maar, volg je gevoel, das altijd goed!
Ik hou persoonlijk niet zo van Engelse namen maar vind Charlie wel wat hebben, inderdaad zie ik dan een lekker stoer en pittig meisje voor me.
Erg stoer! Ik zou er zelf niet zo snel voor kiezen, maar ik vind het wel een aparte, bijzondere naam (en dat bedoel ik positief!).
Heel leuk, maar wel voor het kind van een ander. Zelf zou ik de naam niet kiezen, maar ik zie wel een heel leuk, stoer en ondeugend meisje voor me.
Mijn zus heet Charlotte en wordt ook weleens Charlie genoemd. Daar stamt nl. de vrouwelijke versie van de naam Charlie uit. Ik vind het stoer en leuk klinken en het past helemaal bij mijn zus.