cupmaten!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fristi, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fristi

Fristi Lid

9 jan 2014
    92
    0
    6
    Hoi allemaal!

ik verbaas mij even over mijn eigen lichaam, ik had altijd een erg kleine cupmaat (70A) en overwoog zelfs een borstvergroting en nu ik zwanger ben, ben ik nu al naar een volle 75C gegaan! :$
    Ik vraag mij eigenlijk af hoeveel groei ik nog kan verwachten door mijn zwangerschap heen.

Dus.. hoe zit/zat dat bij jullie?:D

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb laatst bh's gekocht.

Ik droeg altijd 75C maar alles zat niet helemaal lekker. Ik dus nieuwe gekocht. Laten meten had ik 80E.
    Nou ik heb echt niet zoveel borst maar ze zitten geweldig.

Nu ik zwanger ben zijn deze bh's echt klein aan worden , krijg ik toch nog die grote borsten die ik wil haha.

3. Pippamoi

Pippamoi Actief lid

28 jul 2013
    278
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Volgens mij hebben veel vrouwen in het begin een spurt en dan een poos stilstand qua groei. Op het einde van je zwangerschap gaan ze dan weer wat groeien, tot je melkproductie goed op gang is in de eerste weken na de bevalling. Er wordt aangeraden om voedingsbh's te kopen als je zo'n 36 of 37 weken zwanger bent, dat is een indicatie van hoe ze zullen zijn met borstvoeding. �� en verder verschilt t heel erg per vrouw!

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nu ook 2 maten meer. Bij de vorige 2 ook, maar dat kromp weer een beetje gedurende de zwangerschap. Tot de laatste 2 maanden toen was t huge,,,,,dan nog niet te spreken over de stuwingsdag :D

5. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha heel herkenbaar! Ik had tussen de 4-8 weken al een giga spurt van ruim een cupmaat...maar nu met 23 weken zit ik toch echt op 2 a 3 volle cupmaten groter :D al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel terug verlang naar mijn oude B-cupje ;)

6. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Vriendin van me had voor ze zwanger werd cup B, tijdens zwangerschap cup C en daarna hield ze cup A over...ze heeft vanaf het begin flesvoeding gegeven. Het kan echt alle kanten op. Ik overwoog een borstverkleining, had cup 75DD/E met lengte/gewicht 1.65 en 55kg. Ze hangen ook erg, al jaren. In de eerste weken groeide ik al naar 80E en nu zit ik op 80F. Behoorlijk last van mijn nek en schouders. Ergste vind ik dat ze echt omlaag hangen:$
    Ik hoop dat ze na de bevalling kleiner worden, want een borstoperatie als we net een baby hebben gaat 'm niet worden, te lang niet tillen enz...

7. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Voor m'n eerste zwangerschap had ik 75 D hele zwangerschap nergens last van, maar na de bevalling!! Zit nu op 70/75 F/G. Nu afwachten hoe het na deze zwangerschap zit.. Merk wel dat de 75G al aardig strak zit.

8. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik begon op 70D, met 5 weken zat ik op 70E en die wordt nu toch echt aan de krappe kant...:$

9. Fristi

Fristi Lid

9 jan 2014
    92
    0
    6
    haha ik vind het totaal niet erg dat ze zo groeien! vind het ook mooier staan bij mezelf.
    alleen om straks elke 3 weken een nieuwe bh te moeten kopen.. ;)

dus ik zal even aanzien of het binnenkort stopt, moet ook alweer bijna naar d-cups gaan kijken want c is wat strak aan het worden :)

oh en pijn dat ze doen! :p

10. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

85/90 E/F Normaal, Nu geen idee, moet nog nieuwe bhs maar vind het aan de ene kant zonde om een dure bh te kopen voor de laatste 9 weken.
    Aangezien mijn bhs niet onder de 100euro zitten..

11. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Hier ook gigantisch gegroeid, 3 volle cupmaten groter inmiddels. Ik hoop dat het hierbij blijft hoor... is wel genoeg. Maar vrees voor nog wel minstens een cupmaat groter :)

12. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier van een 75D naar een 80F gegaan. Dit was ongeveer met 16 weken. Ze zijn daarna niet meer heel erg gegroeid (tot nu toe).

13. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Ik had echt geen grote boobs maar perfecte recht opstaande B cup borstjes. (Je kon er géén potlood oid onder hangen) nu zijn ze groot, zwaar en past er een hele afstandsbediening tussen :( ze hangen en zijn zwaar. De striemen zijn dan ook echt mega (paars en blauw) heb Bpathen gesmeerd bij het leven maar helpt echt niks.

14. Linnies2013

Linnies2013 Actief lid

18 jul 2013
    257
    106
    43
    Vrouw
    Wat een groei! Ik had me er stiekem wel een beetje op verheugd, eindelijk eens een keer grote borsten maar mijn B75 is slechts een B85 geworden. Aan de andere kant ben ik blij dat ik niet naast mijn buik ook nog een maat E of groter mee hoef te sjouwen. Respect hoor dames!

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zat op 80 F Nu op 85 G ik schrok er zelf van ! Nu maar hopen dat ze niet teveel groeien want alle voedingsbh's gaan maar tot cup G..

16. Fristi

Fristi Lid

9 jan 2014
    92
    0
    6
    @Frietje dat is best wel vervelend! ik vind de mijne nu nog niet heel zwaar ofzo, heb geen striemen (wat mij echt verbaast aangezien ik dat wel in mijn puberteit erg veel kreeg) en ze hangen ook niet. hopen dat het zo blijft... ;)

hopen dat dat van jou ook wat bijtrekt, zou alleen niet weten wat je eraan kan doen :(

17. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Een afstandsbediening onder hangen? Klinkt bekend. Die striemen heb ik ook trouwens. Ik lees hier wel dat het groeien bij een aantal na 20wk stabiliseerde, ik hoop dat ik ook niet nog meer cupmaten groei. Echt vervelend, bij zwangerfit moeten we sprongetjes en pasjes maken voor een grote spiegel en bij mij zwaait en hopst het van alle kanten..,:( echt zo flap-flap grrr

18. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat op 70D en rond 8 weken zwangerschap al op 70F. Paar nieuwe bh's gekocht en die draag ik nu nog steeds. In het begin dus een mega groeispurt en nu staat het even stil...

19. Fristi

Fristi Lid

9 jan 2014
    92
    0
    6
    @lumiere oke ik moet er stiekem wel even om giechelen.. "flap-flap" :)
    maar herken het nu wel.. even snel de strap aflopen "boing boing boing" :p

20. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Normaal heb ik 85G en zit nu met 14 weken al op 85H..ben bang voor de cijfers waar ik in ga eindigen ;)

Deel Deze Pagina