Meiden ik heb vanmorgen een test gedaan en wij zitten in het ICSI traject, nu is het zo dat je 14 dagen na terugplaatsing mag testen en had ik vanmorgen deze test! Ik vind het streepje echt licht en ben dus erg onzeker hier door. Het is 18 dagen na een positieve ovulatietest. Ik was wel benieuwd wat jullie er van vinden,
hmvind hem idd wel vaag maar we goed zichtbaar...misschien wat later ingenesteld? gewoon twee daagjes wachten en dan met de zelfde test weer testen... succes
Hij is nog wel licht, maar wel roze..... Het kan natuurlijk dat je eitje wat later ingenesteld is. Ik hoop dat je test snel donkerder word!
zo te zien zwanger hoor toen ik bij de 1ste zwanger was was het lijntjen wat lichter nog zelfs dus gefeliciteerd
Meid....mijn eerste positieve test was niet eens op de foto te krijgen zo licht was het streepje...ik zag 'm zelf alleen als ik 'm schuin in het licht hield...als ik een foto maakte zag 'de test er gewoon negatief uit Dus ik denk dat jouw testje gewoon goed nieuws betekend...en als 'ie over 2 dagen nog zo'n mooi streepje geeft ga ik je feliciteren
Hihi lief van je Pandora! Hoop dat je me in dat geval mag feliciteren want dat betekend goed nieuws haha.
Wow shanti spannend.... Zou het dan eindelijk zo zijn??? Hij is wel goed te zien, maar kan je onzekerheid wel voorstellen. Daarvoor heb je teveel bagage bij je. Maar hij ziet er mooi uit. En niet iedereen maakt evenveel hcg aan natuurlijk. Krijg je ook bloedtest in het zh? Ga voor je duimen
Nou dat is heel positief Mijn test van mijn 2de zoontje was na ruim 4 weken overtijd lichter dan deze Maar mijn knulletje is nu bijna 3,5 jaar Nu vanmorgen was mijn test bij de ha ook veel lichter dan deze test van jou meid, en ik 2 maart mijn eerste echo. Ik zeg dus gefeliciteerd meid Dat ziet er goed uit Ik ga duimen dat dit een plakbeebje is en dat je heerlijk van je zwangerschap kan genieten. groetjes Bianca
Wennes precies met zoveel bagage van de mmm durf je niet zo snel te hopen op zoiets mooi's!!! Dankjewel Bianca!! En jij ook zwanger? Super!! Ga natuurlijk net zo hard voor jou duimen!!!! Mijn moeder had vroeger toen ze zwanger was van mij ook pas na 3/4 weken na nod een positieve test. Daarvoor allemaal negatief dus wie weet maak ik inderdaad weinig hcg aan! Ik ga er nu gewoon van genieten, ik besef het beetje bij beetje meer. Allemaal erg spannend en ik laat het gewoon op me af komen! Wil wel alvast iedereen bedanken voor het beoordelen van de test want dat heeft mij en ook me vriend echt goed gedaan!
Hey meid, Vind hem toch vrij zichtbaar! Ik heb vanavond ook een test gedaan, ook een heeeeel vaag roze streepje! Maar die van jou is duidelijker hoor! Is van kruidvat deze test of niet? Zijn heel gevoelig hoor ik wel eens! Alvast een voorzichtige felicitatie van deze kant! Ik test over 2 dagen weer ( of misschien morgen ook wel...hahaha) En ik hoop dan op een dikke streep! Ook voor jou!
Rianne hoop natuurlijk ook op een dikke streep voor jou!! Ga hard duimen hier dus voor de rest van de meiden die ook zon vage test hebben hihi.
Als dit mijn eerste streepje was geweest was ik heel blij geweest hihi.. Die van mij moest ik onder de lamp houden! Van harte meid!!
Van harte gefeliciteerd meid! Ik vind 'm duidelijk hoor en ook nog roze. Hopelijk test je morgen of overmorgen iets duidelijker. Maar volgens mij zit dit wel goed!