Hoi dames, Ik wil deze laarsjes gaan bestellen voor mijn meisje van 2,5, alleen nu vraag ik me ineens af, is deze schacht misschien te hoog voor een meisje van 2.5 (96 cm(?? Wat vinden jullie??
Oeh jeetje wat een grote schoen voor een meisje van 2,5! Haha! Nee, ik zou het niet doen. Lijkt me niet echt lekker zitten...
Ja lijkt me echt veel te hoog. De meeste laarsjes voor die leeftijd zijn veel lager en die komen dan toch ook al redelijk hoog op zo'n peuterbeentje.
Jullie hebben gelijk!! Maar vond ze zo leuk en ik twijfelde omdat ze al vanaf maat 24 verkocht worden! Dacht misschien kan het wel, haha! Ik ga gewoon op zoek naar leuke andere laarsjes! bedankt voor jullie reacties!
Ik heb vorig jaar ook nog gekozen voor lage laarsjes. Hoge heeft ze ook gepast, maar daar kon ze nog niet op lopen. Veel plezier met shoppen!
Mij lijken ze ook wel erg hoog, maar als je ze zo leuk vindt, kun je ze niet ergens met je dochter gaan passen dan? 't Is toch ook niet het minste merk voor kinderschoenen.
Ik zou gewoon eerst ergens gaan passen. Mijn dochter komt simpelweg niet in laarzen met hoge schachten. (zelfde probleem als mama) Als de laars goed zit om haar (smalle) voetje dan past die niet om haar kuit (krijg de rits niet dicht). En zit hij goed om de schacht dan is het ding te breed voor haar voet. Dit jaar heeft ze deze uitgezocht Gigashoes » Meisjes (meteen de eerste bruinen met het bont)
Ik zou het niet doen. Doe het ook nog niet met mijn dochter van 5,5jr. Lijkt me ook gewoon niet lekker met spelen enzo. Ik ga voor mijn dochter wederom een paar laarsjes van koel4kids kopen.
Mijn dochter heeft ook hoge laarzen en is 2. Staat super schattig en ze krijgt er veel complimenten mee! Ook loopt ze er prima op hoor. Gewoon even proberen dus!
Ik vind ze wel erg leuk! Maar denk dat ze ook nog te hoog zijn voor deze leeftijd... Krijg je een beetje een Klein Duimpje effect denk ik haha! Maar je zou ze altijd kunnen passen natuurlijk.
Lijkt me ook wel erg hoog, volgens mij lijkt het dan alsof E houten beentjes heeft als ze loopt, tenminste bij Chloe wel
Het kan zijn dat maat 24 een stukje minder lang is. Dus dat de foto gewoon een grotere maat is. Zou gewoon even gaan passen in de winkel en kijken hoe ze er op loopt. Ze zijn wel super leuk zeg!
Ik heb ze niet gekocht, omdat ik schoenen voor ze wil gebruiken om lekker te kunnen spelen. Dit lijkt mij niet erg fijn met hoge laarsjes.
M heeft ook Koele schoenen maar juist de hoge vanwege haar smalle voetjes. Ik zou schoenen nooit online kopen. Altijd passen!