Nog twee meisjesnamen over: Hanne of lauren? Hebben al dochter Niene. Bij hanne heb ik een 'gekunsteld'gevoel, maar past lauren wel bij niene?? Bij niene had ik meteen een zekergevoel en bij jongensnaam nu ook maar de meisjesnaam blijft door m'n hoofd spoken!
Leuke naam, ik snap dat je over de combinatie van de twee nadenkt, maar ik vind het juist leuk dat het een heel ander soort naam is en Lauren kan prima vind ik. Hanne vind ik mooier als Hanna maar dat is persoonlijk. Wil je dan bij Lauren 'Louren' (NL) zeggen of Lohwren (ENG) vind zelf Lauren op z'n Nederlands in jouw geval leuker klinken. Wij gaan na een Amerikaanse naam nu waarschijnlijk voor een typisch Nederlandse naam die je echt niet hoort in het buitenland. Ze passen op zich wel bij elkaar, maar we hebben echt zo iets van; het zijn toch twee individuen en de enigen die straks de namen in één adem noemen zijn opa en oma en wij...
Ik vind Hanne geen leuke naam en al helemaal niet bij Niene. Ik krijg een geitenwollensokken gevoel bij Hanne. En dat beide namen eindigen op -ne vind ik storend. Lauren vind ik super leuk en ook bij Niene!
Lauren! Een prachtige naam! Hanne vind ik ook een prachtig naam, maar niet zo leuk bij Niene. Beetje jut en jul zeg maar.
Ik vind beide namen wel passen eigenlijk Mijn voorkeur gaat uit naar Hanne omdat IK het lekker bij Niene vind klinken. Maar Lauren kan ook wel.